Verkkovirhe

Tiikerit matkalla suureen Juhlaan!

Viestejä
21
Kerttula. 28.3.2015. Hallissa yleisöä 1135. TiikeriPerhettä n. 160. Tiikerikatsomo voitti matsin ihan sata nolla. Niin maagista oli tuon fanikatsomon toiminta. Upeaa! SiiriläBlockausta. Hietaskesytystä. Siirilä aivan omissa korkeuksissaan tänään. 10 blockia ja 15 pinnaa. Sauss non plus ultra. Lelu 33 pinnaa - toki muutamia mokia, mutta mahtipeli ja lelumaista huumoria. Hyvärisen Pasi - se yksi syöksy pallon perään. Jumalainen käsi. Ja vielä - TiikeriFanit. Aivan ilmiömainen ryhmä. Mistä noita löytyy? Huusivat muun 990 henkisen Loimu-kannattajajoukon hiljaiseksi sata nolla, Mahtavaa!!!! Tästä on hyvä marssia kohti finaalia!!
 
Viestejä
444
Mitenkäs se meni se juttu karhun metsästyksestä ja taljan myynnistä...
Jäitä hattuun. Otetaan ottelu kerrallaan ja juhlitaan sitten, jos on aihetta.
 
Viestejä
533
Ei sinne finaaliin silti noin vaan marssita,tosin Loimun on saatava pelin taso vielä 1 napsu korkeammalle tasolle.
Pelejä näkemättä,silti ihmettelen hakkureiden valtavaa kuormittamista?Onko vastaanotto niin heikkoa,ettei keskeltä voi enemmän kokeilla.Mikä mahtaisi olla Tiikereiden taso,jos Lelu vaikka loukkaantuisi?
 
Viestejä
21
Noin kuukausi sitten Raision pelin nähneenä innostuin kirjoittamaan otsikon alle "Tiikerit matkalla suureen juhlaan". Muutama kommentti kehotti pistämään jäitä hattuun - ei sinne mestaruuteen vain noin kävellä - mutta tiesin jo silloin, että tällä rosterilla sinne mennään ja lujaa! Nyt toivotaan, että pakka jotenkin edes pysyy kasassa. Sauss lähti tänään kotiin ja viestin perusteella vähän pidemmäksikin aikaa. Rivien välistä pystyi tyhmempikin lukemaan, että osoite ensi vuonna on muualla. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä. Hietasen Matin jatko olisi ehdottoman tärkeä - Lelu on luvannut jopa majoittaa, jos jatkaa. Kiitos Lelu! Matti on nyt Mansessa ja viestitti kiittäen Kokkolaa - "Hymyillään, kun tavataan"....Toivottavasti en tulkitse tätäkään viestiä väärin...
 
Viestejä
777
Itse olen kyllä ymmärtänyt että sauss haluaisi kovastikkin jatkaa. tunkua tiikereihin todellakin on.
 
Viestejä
106
noppa kirjoitti: Itse olen kyllä ymmärtänyt että sauss haluaisi kovastikkin jatkaa. tunkua tiikereihin todellakin on.
Sillä kellä on rahaa on yleensä kavereitakin :p
Onnittelut tikruille mestaruudesta!
 
Viestejä
63
T.E.N.E kirjoitti:
noppa sanoi:
Itse olen kyllä ymmärtänyt että sauss haluaisi kovastikkin jatkaa. tunkua tiikereihin todellakin on.
Sillä kellä on rahaa on yleensä kavereitakin :p
Onnittelut tikruille mestaruudesta!
Rahalla tuntuu saavan ja hevosella pääsevän!
Mutta siitä huolimattakin onnittelut Tikruille!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös