Verkkovirhe

TIIKERIT 2013 - 2014

Viestejä
127
Kyllä Suomalaisen lentopallon kannalta olisi hyvä että huippukuntoinen Lelu pääsisi kehittymään kovempaan sarjaan kuin lentopalloliiga ensi kaudella on. Liian suuret tasoerot ja monet merkityksettömät välipelit eivät kehitä ketään.
 
Viestejä
2,543
on sensuroitu kirjoitti: Kyllä Suomalaisen lentopallon kannalta olisi hyvä että huippukuntoinen Lelu pääsisi kehittymään kovempaan sarjaan kuin lentopalloliiga ensi kaudella on. Liian suuret tasoerot ja monet merkityksettömät välipelit eivät kehitä ketään.
Tämänpäiväisen Keskipohjanmaan välipäivä haastattelussa Lelulta kysytään voisiko rahakas tsarjous viedä hänet ulkomaille jo tulevaksi kaudeksi? Lelu tyrmää moiset huhut ja ilmoittaa viihtyvänsä Kokkolassa ja Tiikereissä ainakin seuraavat kaksi vuotta. Tampereen asunto on myyty ja Kokkolasta hankitaan uusi asunto.
"Olen tyytyväinen niihin puoleentoista vuoteen, jota olen ollut Kokkolassa olen mennyt koko ajan etenpäin. Eikä ole hirveän huono juttu, että pelaan kotimaista liigaa. Suomessakin pelaaminenkin kehittää pelaajaa"

Me Kokkolalaiset fanit toivotamme Lelulle ja maajoukkueellemme parasta menstystä jatkopeleihin ja odotamme mielenkiinnolla sarja-avausta Liiga-Särkkiä vastaan 28.9 Hollihaassa :)

Nettilehdessä myös

http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/372743/Lelu-Ojansivu-voisiko-iso-palkkatarjous-houkutella-heti-ulkomaille-
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös