Verkkovirhe

Team Lakkapää 2014-2015 - Mestaruusliigassa

Viestejä
10,895
Louhela piiskaa, 14 - 13. Miro murskaa 15 - 13. Alpar torjuu, 16 - 13. Kalle ja murha, 17 - 13. Chemos Louhelan tilalle. Musoni vetää rajaan, 17 - 14. Hedhili syöttämään. Ässä, 17 - 15. Riento verkossa, 18 - 15. Kalle jää verkkoon, 18 - 16. Riento verkon väärällä puolella, 19 - 16. Savimäki onnistuu, 19 - 17. Toni kovaa, 20 - 17. Savimäki hoitaa epämääräisen, 20 - 18. Reijonen jää rättiin, 21 - 18. Chemos leipoo, 21 - 19.
 
Viestejä
10,895
Kiistapallo, eli uusiksi. Savimäki vauhdissa, 21 - 20. Savimäki hakee sankarin viittaa, 21 - 21. Sainion aikalisä.
 
Viestejä
10,895
Savimäki haluaa patsaan Joensuun torille, 23 - 23. Miro vetää Mikasasta ilmat pihalle, 24 - 23. Nikon pää ei kestä syöttöruudussa, 24 - 24.
 
Viestejä
221
Uusi Rovaniemi -lehdessä on juttu Team Lakkapäästä. Jutussa arvioidaan seuran mennyttä kautta ja arvioidaan tulevaa. Manageri Oiva Tapio toivoo lähes koko joukkueen jatkavan ensi kaudella. Myös Gustavssonin jatko on Tapion mukaan hyvin mahdollinen.
Juttu on lehden sivulla 12. http://www.lehtiluukku.fi/lehti/uusi-rovaniemi/_read/23.03.2016/105357.html
 
Viestejä
3,441
Matti K kirjoitti: Uusi Rovaniemi -lehdessä on juttu Team Lakkapäästä. Jutussa arvioidaan seuran mennyttä kautta ja arvioidaan tulevaa. Manageri Oiva Tapio toivoo lähes koko joukkueen jatkavan ensi kaudella. Myös Gustavssonin jatko on Tapion mukaan hyvin mahdollinen.
Juttu on lehden sivulla 12. http://www.lehtiluukku.fi/lehti/uusi-rovaniemi/_read/23.03.2016/105357.html
jäsen on 49% varmuudella veikkauksessa mukana?
 
Viestejä
221
Lapin Kansan lentopalloasiantuntija Heikki Kiiskinen arvio lehdessä 25.3.2016 Team Lakkapään tilannetta. Kiiskisen mukaan seuran organisaatio ja valmennus eivät ole ammattimaisella tasolla!

"Miesten kausi päättyi viikko sitten Team Lakkapään osalta tuuletuksiin. Ilonaihe ei ollut kuitenkaan se, johon rovaniemeläisyleisö oli tottunut viime vuosikymmenellä. Ei tullut mestaruutta, mitalia eikä edes pudotuspelipaikkaa, vaan joukkue säilytti suoran sarjapaikan kohtalaisen kevätkauden ansiosta.

Lakkapäällä on nyt mietinnän paikka. Jatketaanko samaan malliin sarjan häntäpäässä vai yritetäänkö nousta uudelleen taistelemaan mitaleista takavuosien tapaan. Ensimmäinen on suhteellisen riskitön vaihtoehto, johon kyetään nykyisellä budjetilla. Jälkimmäinen vaatii riskinottoa ja satsauksia. Yleinen taloudellinen tilanne sekä paikallisten seurojen välinen kilpailu tukieuroista antaa tähän oman vastauksensa.

Kyse ei ole pelkästään pelaajahankinnoista, vaan koko organisaation ja valmennuksen saamisesta ammattimaiselle tasolle. Tällä hetkellä nämä asiat ovat Team Lakkapäällä käytännössä kahden ihmisen harteilla. Kaikki kunnia Oiva Tapiolle ja Normunds Veinbergsille, mutta kauanko nämä miehet jaksavat kantaa taakkaa? Olisiko Rovaniemi houkuttelevampi vaihtoehto lahjakkaille miespelaajille, jos nämä asiat olisivat paremmin?"
 

Ryynäsen Topi

Eikös Oiva Tapio ole jo vuosien ajan ollut PerPon toiminnan pyörittäjä niin talouden kuin muun organisoinnin suhteen?

Minulla on sellainen käsitys, että ilman Oivan panosta PerPo/Lakkapää saataisi pelata ykkössarjan lentopalloa.

Oiva oli mukana PerPo/Santasport -toiminnassa keskeisenä vaikuttajana jo silloin kuin kultaa ja kunniaa tuli.

Toimivan organisaation kapeus on kyllä asia, jota ei yksi tai kaksi toimijaa jaksa tehdä vuodesta toiseen.

Eikä tämä ole yksin PerPon ongelma. Monessa Mestaruusliigan seurassa tahtoo esim. talouden pyörittäminen jäädä yksien ja samojen toimijoiden harteille.
 

Ryynäsen Topi

Vielä tuosta PerPo/Santasportin kulta-ajasta muistuu mieleen kovat latvialaiset Ugis Krastins (passari) Normunds Veinbergs (yp) ja Salvis Cielavs (hakkuri)

Tekivät kyllä tuhoisaa jälkeä kentällä ja olivat pääarkkitehdit menestyksen vuosina.
 
Viestejä
854
Ryynäsen Topi kirjoitti: Toimivan organisaation kapeus on kyllä asia, jota ei yksi tai kaksi toimijaa jaksa tehdä vuodesta toiseen.

Eikä tämä ole yksin PerPon ongelma. Monessa Mestaruusliigan seurassa tahtoo esim. talouden pyörittäminen jäädä yksien ja samojen toimijoiden harteille.
Sanoisin että ehkä jopa suurimmassa osassa seuroista, sarjatasosta riippumatta...Sielunsa harrastukselle myyneiden yksilöiden varassa moni asia pyörii.
 
Viestejä
164
Ryynäsen Topi kirjoitti: Vielä tuosta PerPo/Santasportin kulta-ajasta muistuu mieleen kovat latvialaiset Ugis Krastins (passari) Normunds Veinbergs (yp) ja Salvis Cielavs (hakkuri)

Tekivät kyllä tuhoisaa jälkeä kentällä ja olivat pääarkkitehdit menestyksen vuosina.
Cielavs taisi pelata yhden kauden Rovaniemellä ja tuliko silloin ees hopeaa. Sammosta rejectinä PerPoon ja sieltä Ettaan.

Oiva on huhujen mukaan kaveri, joka osaa polttaa siltoja.
 
Viestejä
49
Ryynäsen Topi kirjoitti: Vielä tuosta PerPo/Santasportin kulta-ajasta muistuu mieleen kovat latvialaiset Ugis Krastins (passari) Normunds Veinbergs (yp) ja Salvis Cielavs (hakkuri)

Tekivät kyllä tuhoisaa jälkeä kentällä ja olivat pääarkkitehdit menestyksen vuosina.
Cielavs ei ollut Rovaniemellä kuin kauden 2008-2009. Kausi päättyi hopeaan.
 
Viestejä
164
jani_78 kirjoitti:
Ryynäsen Topi sanoi:
Vielä tuosta PerPo/Santasportin kulta-ajasta muistuu mieleen kovat latvialaiset Ugis Krastins (passari) Normunds Veinbergs (yp) ja Salvis Cielavs (hakkuri)

Tekivät kyllä tuhoisaa jälkeä kentällä ja olivat pääarkkitehdit menestyksen vuosina.
Cielavs ei ollut Rovaniemellä kuin kauden 2008-2009. Kausi päättyi hopeaan.
Näinhän se taisi tosiaan olla. Eikös sen pitänyt siirtyä Kyprokselle Sammosta ja ei kelvannut takas kun saarella ei toiminut.
 
Viestejä
1,795
Ryynäsen Topi kirjoitti: Eikös Oiva Tapio ole jo vuosien ajan ollut PerPon toiminnan pyörittäjä niin talouden kuin muun organisoinnin suhteen?

Minulla on sellainen käsitys, että ilman Oivan panosta PerPo/Lakkapää saataisi pelata ykkössarjan lentopalloa.

Oiva oli mukana PerPo/Santasport -toiminnassa keskeisenä vaikuttajana jo silloin kuin kultaa ja kunniaa tuli.

Toimivan organisaation kapeus on kyllä asia, jota ei yksi tai kaksi toimijaa jaksa tehdä vuodesta toiseen.

Eikä tämä ole yksin PerPon ongelma. Monessa Mestaruusliigan seurassa tahtoo esim. talouden pyörittäminen jäädä yksien ja samojen toimijoiden harteille.
Uusi Rovaniemi-lehdessä OT myös toteaa että alkukausi meni pieleen väärien pelaajahankintojen takia. Ja nämä hankinnat oli OT:n kiireiden takia tehneet muut kuin hän. Ei olisi pitänyt luottaa muiden mielipiteisiin tämä toteaa. Eli kaikki hommat olisi pitänyt tehdä itse
 
Viestejä
190
waltsu kirjoitti:
Ryynäsen Topi sanoi:
Eikös Oiva Tapio ole jo vuosien ajan ollut PerPon toiminnan pyörittäjä niin talouden kuin muun organisoinnin suhteen?

Minulla on sellainen käsitys, että ilman Oivan panosta PerPo/Lakkapää saataisi pelata ykkössarjan lentopalloa.

Oiva oli mukana PerPo/Santasport -toiminnassa keskeisenä vaikuttajana jo silloin kuin kultaa ja kunniaa tuli.

Toimivan organisaation kapeus on kyllä asia, jota ei yksi tai kaksi toimijaa jaksa tehdä vuodesta toiseen.

Eikä tämä ole yksin PerPon ongelma. Monessa Mestaruusliigan seurassa tahtoo esim. talouden pyörittäminen jäädä yksien ja samojen toimijoiden harteille.
Uusi Rovaniemi-lehdessä OT myös toteaa että alkukausi meni pieleen väärien pelaajahankintojen takia. Ja nämä hankinnat oli OT:n kiireiden takia tehneet muut kuin hän. Ei olisi pitänyt luottaa muiden mielipiteisiin tämä toteaa. Eli kaikki hommat olisi pitänyt tehdä itse
Hienosti pesee OT kätensä tolla lausunnolla. :)
Mutta mitämuutakaan voi odottaa mieheltä joka on täydellinen eikä itse tee yhtään virhettä. :evil:
 
Viestejä
549
Paul kirjoitti:
waltsu sanoi:
Ryynäsen Topi sanoi:
Eikös Oiva Tapio ole jo vuosien ajan ollut PerPon toiminnan pyörittäjä niin talouden kuin muun organisoinnin suhteen?

Minulla on sellainen käsitys, että ilman Oivan panosta PerPo/Lakkapää saataisi pelata ykkössarjan lentopalloa.

Oiva oli mukana PerPo/Santasport -toiminnassa keskeisenä vaikuttajana jo silloin kuin kultaa ja kunniaa tuli.

Toimivan organisaation kapeus on kyllä asia, jota ei yksi tai kaksi toimijaa jaksa tehdä vuodesta toiseen.

Eikä tämä ole yksin PerPon ongelma. Monessa Mestaruusliigan seurassa tahtoo esim. talouden pyörittäminen jäädä yksien ja samojen toimijoiden harteille.
Uusi Rovaniemi-lehdessä OT myös toteaa että alkukausi meni pieleen väärien pelaajahankintojen takia. Ja nämä hankinnat oli OT:n kiireiden takia tehneet muut kuin hän. Ei olisi pitänyt luottaa muiden mielipiteisiin tämä toteaa. Eli kaikki hommat olisi pitänyt tehdä itse
Hienosti pesee OT kätensä tolla lausunnolla. :)
Mutta mitämuutakaan voi odottaa mieheltä joka on täydellinen eikä itse tee yhtään virhettä. :evil:
UusiRovaniemi-lehdon jutussa OT sanoi sanatarkkaan näin: "Minun on syytä katsoa myös peiliin. Aiemmin tein hurjasti taustatöitä etsiessäni uusia pelaajia ja katsoin yökaudet videoita. Nyt olen kiireen vuoksi ehkä liiaksi luottanut muiden mielipiteisiin." Mielestäni tässä ei syytä vieritetä kenenkään muun niskaan. :)
 
Viestejä
190
marttaku kirjoitti:
Paul sanoi:
waltsu sanoi:
Ryynäsen Topi sanoi:
Eikös Oiva Tapio ole jo vuosien ajan ollut PerPon toiminnan pyörittäjä niin talouden kuin muun organisoinnin suhteen?

Minulla on sellainen käsitys, että ilman Oivan panosta PerPo/Lakkapää saataisi pelata ykkössarjan lentopalloa.

Oiva oli mukana PerPo/Santasport -toiminnassa keskeisenä vaikuttajana jo silloin kuin kultaa ja kunniaa tuli.

Toimivan organisaation kapeus on kyllä asia, jota ei yksi tai kaksi toimijaa jaksa tehdä vuodesta toiseen.

Eikä tämä ole yksin PerPon ongelma. Monessa Mestaruusliigan seurassa tahtoo esim. talouden pyörittäminen jäädä yksien ja samojen toimijoiden harteille.
Uusi Rovaniemi-lehdessä OT myös toteaa että alkukausi meni pieleen väärien pelaajahankintojen takia. Ja nämä hankinnat oli OT:n kiireiden takia tehneet muut kuin hän. Ei olisi pitänyt luottaa muiden mielipiteisiin tämä toteaa. Eli kaikki hommat olisi pitänyt tehdä itse
Hienosti pesee OT kätensä tolla lausunnolla. :)
Mutta mitämuutakaan voi odottaa mieheltä joka on täydellinen eikä itse tee yhtään virhettä. :evil:
UusiRovaniemi-lehdon jutussa OT sanoi sanatarkkaan näin: "Minun on syytä katsoa myös peiliin. Aiemmin tein hurjasti taustatöitä etsiessäni uusia pelaajia ja katsoin yökaudet videoita. Nyt olen kiireen vuoksi ehkä liiaksi luottanut muiden mielipiteisiin." Mielestäni tässä ei syytä vieritetä kenenkään muun niskaan. :)
Nöyrin anteeksipyyntöni ohuiden tietojen perusteella tehtyjen pikaisten johtopäätösten takia.

Hienoa vastuunkantoa tässä tapauksessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös