Verkkovirhe

Suomi - Saksa Salossa 18.9. ja 19.9

Viestejä
18
Lentopallon miesten lokakuiseen EM-lopputurnaukseen valmistautuvat Suomi ja Saksa kohtaavat Salohallissa kahdesti: perjantaina 18.9. klo 18.30 ja lauantaina 19.9. klo 16.00. Ennakkomyynti on käynnistynyt toukokuun puolivälissä ja kiinnostusta sekä lippuvarauksia on tehty jo runsaasti.

Ennakkomyynnissä aikuisten lippu maksaa 20 euroa, ovelta hinta on 25 euroa. Lapsille 7-15 v. lipun hinta on 10 euroa niin ennakossa kuin ovellakin, alle 7-vuotiaat pääsevät peliin ilmaiseksi.

Lippuja voi myös varata sähköpostitse osoitteesta ennakkoliput@lpviesti.fi .

Lisätietoa osoitteesta

https://lentopalloliitto-fi.directo.fi/huippu-urheilu/maajoukkueet/miehet/ottelut-ja-tilastot/ottelut-2015/suomi-saksa-18-19-9/
 
Viestejä
4
Saisiko tästä aiheesta jotenkin tuon prioriteetin pois? Tämä ketju on jatkuvasti ylimmäisenä ainakin minun aiheissani.
Tai osaako joku neuvoa, miten saan itse muokattua siten, että tämä aikanaan putoaa tuonne historian hämäriin?
 
Viestejä
50
Wilma kirjoitti: Saisiko tästä aiheesta jotenkin tuon prioriteetin pois? Tämä ketju on jatkuvasti ylimmäisenä ainakin minun aiheissani.
Tai osaako joku neuvoa, miten saan itse muokattua siten, että tämä aikanaan putoaa tuonne historian hämäriin?
Paina Foorumi vasen alanurkka, niin ei oo ekana...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös