Verkkovirhe

Sampo Volley

Viestejä
1,766
Juhannusta juhlitaan - kukin tavallaan - viikonloppuna.
Lentiksessä aika hiljainen kausi menossa, mutta eihän sitä aina tiedä, mitä siellä seuroissa tehdään.

Ainakin yksi pelaajasopimus tuli tänään lisää: Panu Pitkänen (kt) yhden vuoden jatkopahvi sainattu.
Hyvä Panu, jatkoa ja toivottavaa kovempaa kehitystä edessä. Loppupelit mitalisarjassa sait hyvin peliaikaa ja osoitit hyvät taitosi.

Sitten: Muutetaan nyt virallisen nimen mukaiseksi tämä joukkueen nimi tälle palstalle. Siis: Sampo Volley.

Itse olen muuten tottunut käyttämään tekstissä muotoja: Sampo - Sammon. En siis: Sampon.
On minulle äidinkieltäkin opettaneelle vaikeampaa, kun lausutaan ; kampa - kamman, niin miksi ei Sampo - Sammon.
Tämä ei nyt pidäkään olla mikään pilkuntärkeä ja ehdoton juttu, mutta jokainen kirjoittaa, kuten haluaa.
Minulla oli kauan sitten päällikkö nimeltä Samppa. Hänestä genetiivi on kyllä Sampan.

Jatketaan Sampo Volleytä - ja Hauskaa Juhannusta kaikille, lentopallo palailee kuvioihin kyllä. Siellä monella seuralla treenit pyörivät tehokkaasti.

Muuten: Kyllä minulle olisi erityisen hyvin sopinut se Pielaveden Sampo(kin), mutta seurahan on itse nimensä päättänyt. Hyvä näin.
 
Viestejä
2,970
Olisiko tuo Siilinjärven kassa alkanut yhteistyö vaikuttanut että Sampo joutui vähän päivittämään nimeään.
Ainakin minun tietojeni mukaan nimenmuutos johtuu tästä.
 
Viestejä
10,870
Ei nimi seuraa pahenna. Tässä jo odotellaan Dolen ja Sampon vai oliko se Sammon vierailua Lumossa. Jokohan tällä kaudella Sampo menee nurin ankkojen hyvällä pelillä.
 
Viestejä
1,766
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ei nimi seuraa pahenna. Tässä jo odotellaan Dolen ja Sampon vai oliko se Sammon vierailua Lumossa. Jokohan tällä kaudella Sampo menee nurin ankkojen hyvällä pelillä.
Saapi nyt sitten nähdä, toteutuisiko tuollainen - ainakin tähän asti - mahdoton korsolaisunelma voitosta tulevalla Dolen ja Sammon kaudella?
Mikään ei mahdotonta ole, jotkut asiat vain kokemuksellamme epätodennäköisiä ;) ;) B)

Hauskaa Jussia - ihan kaikille!
 
Viestejä
2,970
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ei nimi seuraa pahenna. Tässä jo odotellaan Dolen ja Sampon vai oliko se Sammon vierailua Lumossa. Jokohan tällä kaudella Sampo menee nurin ankkojen hyvällä pelillä.
Minä käytän nimeä Sammon en tiedä mikä on kieliopillisesti oikea mutta molemmat varmaan ymmärretään

Ankat ja Sampo iskee raivoisasti yhteen alkavalla kaudella molemmat ovat vahvistaneet viimekaudesta.

Kyllä kaiku yritetään että annat ei alkavallakaan kaudella
Voita.
Täytyy sinne Lumoon tulla kannustamaan Sampoa että ei niin kävisi.
Hyvää Juhannusta Korsoon ja koko Vantaalle.
 
Viestejä
10,870
spede kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Ei nimi seuraa pahenna. Tässä jo odotellaan Dolen ja Sampon vai oliko se Sammon vierailua Lumossa. Jokohan tällä kaudella Sampo menee nurin ankkojen hyvällä pelillä.
Minä käytän nimeä Sammon en tiedä mikä on kieliopillisesti oikea mutta molemmat varmaan ymmärretään

Ankat ja Sampo iskee raivoisasti yhteen alkavalla kaudella molemmat ovat vahvistaneet viimekaudesta.

Kyllä kaiku yritetään että annat ei alkavallakaan kaudella
Voita.
Täytyy sinne Lumoon tulla kannustamaan Sampoa että ei niin kävisi.
Hyvää Juhannusta Korsoon ja koko Vantaalle.

Tässä voisi viritellä vetoa PLH:n ja Speden kanssa. Jotenkin on sellainen kutina, että Sampo saa ainakin kerran käkättimeen tulevalla kaudella. Täytyy tuota vedon panosta miettiä. Pitäisikö Dole Sampon häviön jälkeen pyöritellä tervassa ja ankkojen höyhenissä.
 
Viestejä
1,766
Sampo Volleyn faneille vieläkin tiedoksi ja muillekin lentopalloviihteen ystäville: Sampo V pelaa harjoitusottelun 1.9. Pielavedellä Pärnua vastaan.

2.9. on ottelu Kiuruvedellä Tiikereitä vastaan. Siellähän kohtaavat mm. Eddy, "Eetu" Herrera ja Tiikeriystävät.

Itse taidan päästä vasta 9.-10.9. Kuopio-halliin Savon Sanomat-turnaukseen. Siellä myös mm. Ducks Vantaalta. - Tuletko Eikka katsomaan pelejä???

Hyviä pelejä odotettavissa! SAMPO!
 
Viestejä
302
Pieni korjaus PLH:n ed. viestiin: Sampo-Pärnu VK ei pelata Pielavedellä koska sali on varattu muuhun käyttöön. Korvaava paikka selvinnee pikaisesti.
 
Viestejä
10,870
PassariLiberoHakkuri kirjoitti: Sampo Volleyn faneille vieläkin tiedoksi ja muillekin lentopalloviihteen ystäville: Sampo V pelaa harjoitusottelun 1.9. Pielavedellä Pärnua vastaan.

2.9. on ottelu Kiuruvedellä Tiikereitä vastaan. Siellähän kohtaavat mm. Eddy, "Eetu" Herrera ja Tiikeriystävät.

Itse taidan päästä vasta 9.-10.9. Kuopio-halliin Savon Sanomat-turnaukseen. Siellä myös mm. Ducks Vantaalta. - Tuletko Eikka katsomaan pelejä???

Hyviä pelejä odotettavissa! SAMPO!

Nyt ei osu aikataulut kohdilleen. Ankat joutuvat pärjäämään ilman minua. Oletko PLH kauden aikana suunnitellut matkaa Lumoon Ducksin otteita tarkkailemaan.
 
Viestejä
1,766
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Sampo Volleyn faneille vieläkin tiedoksi ja muillekin lentopalloviihteen ystäville: Sampo V pelaa harjoitusottelun 1.9. Pielavedellä Pärnua vastaan.

2.9. on ottelu Kiuruvedellä Tiikereitä vastaan. Siellähän kohtaavat mm. Eddy, "Eetu" Herrera ja Tiikeriystävät.

Itse taidan päästä vasta 9.-10.9. Kuopio-halliin Savon Sanomat-turnaukseen. Siellä myös mm. Ducks Vantaalta. - Tuletko Eikka katsomaan pelejä???

Hyviä pelejä odotettavissa! SAMPO!

Nyt ei osu aikataulut kohdilleen. Ankat joutuvat pärjäämään ilman minua. Oletko PLH kauden aikana suunnitellut matkaa Lumoon Ducksin otteita tarkkailemaan.
Joo, kyllä mieli tekisi vierailla Lumossa esim. 30.9. jolloin lienee odotettavissa lievähköä, ystävällismielistä höyhennystä - sen toimittanee Sampo Volley?! No, yritetään päästä käymään. Ehkä kevätpuoli olisi parempi. Nyt on huomenna pk-seudulle reissu, mutta kun ei noita pelejä vielä ole.
Odotellaan kauden alkua - ja innolla.
 
Viestejä
1,766
Savon Sanomat -turnauksen voitti Kuopiossa tänään Sampo Volley. Finaalissa kukistui Leka 3-1.
 
Viestejä
1,766
Yritetään tukea kovasti Sampo Volleytä - tälläkin tavoin.
Samalla nähdään netistä niitä Sammon vieraspelejä, jos emme ole itse siellä paikalla.

SAMPO!

http://www.liigasampo.fi/fi/nw/13162/seurakampanja+ruutu+palveluun.html
 
Viestejä
221
Sammon ensimmäinen esitys ei ollut täysin vakuuttava, vaikka voittikin niukasti Lakkapään. Tosin Raadik ei pelannut, joten joukkueen todellinen taso jäi arvoitukseksi. Lakkapää antoi kahden erän haparoinnin jälkeen kovan vastuksen, vaikka sillä on aloitusseitsikossa peräti neljä uutta pelaajaa. Lakkapäälle voi tämän perusteella ennustaa melko hyvää menestystä. Onnittelut Sammolle!
 
Viestejä
2,970
Tietekin on yhden ottelun perusteella vielä mahdoton vetää mitään johtopäätöksiä mutta näyttäisi että Oiva on löytänyt oivallisia paikkaajia lähteneiden tilalle.
Raadik on puuttunut Sammolta syytä en tiedä mutta voi olettaa että Raatikin tulon myötä joukkueen peli paranee kyllä.
Onnittelut Sammolle voitosta.
 
Viestejä
2,970
Onko PassariLiberoHakkuri lähdössä Korsoon lauantaina pelattavaan annkojen ja Sammon peliä katsomaan.
Minulla on tarkoitus keskiviikkona jo lähteä.
Täältä kyllä lähtee sinne muitakin joten olisi kiva kannustaa Sampoa porukalla.
 
Viestejä
1,766
spede kirjoitti: Onko PassariLiberoHakkuri lähdössä Korsoon lauantaina pelattavaan annkojen ja Sammon peliä katsomaan.
Minulla on tarkoitus keskiviikkona jo lähteä.
Täältä kyllä lähtee sinne muitakin joten olisi kiva kannustaa Sampoa porukalla.
Reissu tulee kyllä loppuvuonna pk-seudulle, mutta nyt en pääse lähtemään Sampo-peliin. Liikaa metsätöitä.
Hauskaa matkaa ja hyvän tuloksen toivotaan tulevan mukana takaisin.
 
Viestejä
1,766
Ei huono tulos: Sampo Volley-tiikerit 3-0.
Mutta kyllä voittoa ainakin tuli odottaa kotijoukkueelle.

Kiitos Panu Pitkänen - erinomainen pistepeli! :cheer:
Kolme muutakin hienoa pelaajaa tosi hyville pisteille.

Onnea Dolen tiimille! Toivotaan hyvää jatkossakin. Onhan siellä mm. 3 viikon päästä VaLePa Sammon kotipelissä vastassa.
Sampo!
 
Viestejä
2,970
Valepa on kolmenviikon päästä mutta ensin on viikon päästä Isku ja siihenkin pitää valmistautua täysillä puhumattakaan seuraavasta vieraspelistä Ettaa vastaa.
Etta on aina ollut vsikea vadtustaja Sammolle Kuoksa osaa käyttää kaikki metkunsa Sampoa vastaan.
 

Sponsori

Odotin Valepan ensimmäistä tappiota tästä pelistä. Rumat 3-0 luvut kotipelissä ei kyllä Sampon iskukykyä mairittele. Pidän edelleen Sampoa Valepan ykköshaastajana ja kevään ratkaisupeleihin on vielä kosolti matkaa, joten tämä kannattaa varmaan unohtaa aika nopiasti.
 
Viestejä
2,970
Noo eihän 3-0 tappio maarittele mutta kyllä Sampo mielestäni kelpo vastuksen antoi.
Jos Petteri olisi ollut terveenä ja passarina olisi saattanut jopa pari erää Sampo ottaakin mutta kyllä Sivula-Esko peli toimi hyvin ja vahva on myös Ruotsalainen yleipelaaja unohtamatta kovia keskitietä.
Ei Sammon tarvitse eilisen perusteella laittaa päätä pensaaseen vastus vaan oli tosikova.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös