Verkkovirhe

Rantaperkiön Isku

Viestejä
302
spede kirjoitti:
Verkkovirhe sanoi:
spede sanoi:
Onnittelut Iskulle sarjan varmistamisessa.
Eihän minulla Hurmostakaan mitää vastaan ole mutta Isku on perinteikän kasvattaja seura jonka kanssa
on monta vuotta pelattu tiukkoja pelejä.
Iskusta on valitettavasti kupattu nuoret
Järjestelmäsisti pois muihin seuroihin.
Kaikkea hyvää Iskulle jatkoon.
Onko Isku kasvattajaseura? Olen ollut vähän toisessa käsityksessä.

Otappa Laskutikku käyttöön ja katso kuinka monta nuorta pelaajaa Iskusta on ostettu.
Ehkä Kuortaneella oppinsaanut mutta pelaajaksi jalostettu Iskussa.
Yksi viimeisimmistä Kaislasalo.
Otapa sinä laskutikku ja laske montako junioria on Iskusta lähtöisin. Iskun viime vuosien nuoret pelaajat ovat kaikki saaneet lentopallo-oppinsa jossain muualla kuin Iskun juniorikoulussa.
Vai miten kasvattajaseura määritellään?
 
Viestejä
3,003
Verkkovirhe kirjoitti:
spede sanoi:
Verkkovirhe sanoi:
spede sanoi:
Onnittelut Iskulle sarjan varmistamisessa.
Eihän minulla Hurmostakaan mitää vastaan ole mutta Isku on perinteikän kasvattaja seura jonka kanssa
on monta vuotta pelattu tiukkoja pelejä.
Iskusta on valitettavasti kupattu nuoret
Järjestelmäsisti pois muihin seuroihin.
Kaikkea hyvää Iskulle jatkoon.
Onko Isku kasvattajaseura? Olen ollut vähän toisessa käsityksessä.

Otappa Laskutikku käyttöön ja katso kuinka monta nuorta pelaajaa Iskusta on ostettu.
Ehkä Kuortaneella oppinsaanut mutta pelaajaksi jalostettu Iskussa.
Yksi viimeisimmistä Kaislasalo.
Otapa sinä laskutikku ja laske montako junioria on Iskusta lähtöisin. Iskun viime vuosien nuoret pelaajat ovat kaikki saaneet lentopallo-oppinsa jossain muualla kuin Iskun juniorikoulussa.
Vai miten kasvattajaseura määritellään?
Anteeksi olisi pitänyt mainita mistä ovst oppinsa saanee,t mutta tuli vaan mieleen missä ovat jalostuneet pelaamiksi ja niitä on Iskusta lähtenyt paljon ja taitaa olla vieläkin melkoinen joukko eri joukkueissa.
Eikös Hurmoksenkin hakkuri ole oppinsa saanut Iskussa.
Oikeassa olet että kasvattajaseura on usein eri kun se Seura missä hänet jalostetaan pelaajaksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös