Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2019-20

Viestejä
4
Itselläni ei ole tietoa Keräsen valmentamisesta, siis että mitä hyvää siinä on ja että miksi jotkut täällä sanovat häntä huippuvalmentajaksi? Mutta viime kauden perusteella vastaus on yksiselitteisesti, että Dole on parempi valmentaja. Dole rakensi tiiminsä kanssa joukkuetta siten, että se pelaisi kauden parhaat pelinsä pudotuspeleissä ja finaaleissa. Pelaaminen ei ollut missään vaiheessa kiinni yhdestä pelaajasta ja joukkue kesti hyvin usean pelaajan loukkaantumisen. Ja koska kyse on kilpaurheilusta, myös tulos ratkaisee. Pölkyn käyrä oli huikeassa nousussa. Dolen eduksi voi laskea myös huikean pelaajauran, mikä on yksi syy myös Tuomas Sammelvuon menestymiseen valmentajana. Keräsen heikkoudeksi voi laskea tuittupäisyyden. Se on tullut ilmi joikaisessa näkemässäni pelissä. En usko, että Keränen kelpuutettaisiin Savon lentopalloylpeuden päävalmentajaksi. Jos joku tästäkin vetää herneen nenäänsä, toivon ainakin perusteluja sille.
Itselläni ei ole tietoa Keräsen valmentamisesta, siis että mitä hyvää siinä on ja että miksi jotkut täällä sanovat häntä huippuvalmentajaksi? Mutta viime kauden perusteella vastaus on yksiselitteisesti, että Dole on parempi valmentaja. Dole rakensi tiiminsä kanssa joukkuetta siten, että se pelaisi kauden parhaat pelinsä pudotuspeleissä ja finaaleissa. Pelaaminen ei ollut missään vaiheessa kiinni yhdestä pelaajasta ja joukkue kesti hyvin usean pelaajan loukkaantumisen. Ja koska kyse on kilpaurheilusta, myös tulos ratkaisee. Pölkyn käyrä oli huikeassa nousussa. Dolen eduksi voi laskea myös huikean pelaajauran, mikä on yksi syy myös Tuomas Sammelvuon menestymiseen valmentajana. Keräsen heikkoudeksi voi laskea tuittupäisyyden. Se on tullut ilmi joikaisessa näkemässäni pelissä. En usko, että Keränen kelpuutettaisiin Savon lentopalloylpeuden päävalmentajaksi. Jos joku tästäkin vetää herneen nenäänsä, toivon ainakin perusteluja sille.
Jos Bongaaja ei tiedä Keräsen valmentamisesta mitään, niin miten hän voi arvostella häntä..... Ja tuittupäisyys on kyllä todella kaukana. En tiedä missä peleissä Bongaaja on nähnyt tuittupäisen Arttu Keräsen.... Kummasti Keränen on saanut kasaan huippujoukkueen tulevalle kaudelle. Ja tiedän varmasti että hyvä valmennus on tuonut Kangasalle pelaajat joiden kanssa sopimukset on tehty. Keränen näkee jokaisen pelaajan yksilönä, on aidosti kiinnostunut pelaajan asioista, kuuntelee jos pelaajalla on puhuttavaa ja ottaa myös pelaajien mielipiteet huomioon. Siinä on minun mielestä jo aikamoiset "meriitit". En yksinkertaisesti ymmärrä miksi Bongaaja arvostelee muita joukkueita niin hanakasti.....
 
Viestejä
169
Omaa suosikkijoukkuetta voi mielestäni kehua maasta taivaaseen, mutta kun sen oman suosikkijoukkueen kannustaminen perustuu muiden joukkueiden, pelaajahankintojen sekä valmentajien arvostelemiseen niin se menee kyllä yli minun ymmärtämykseni ( ja lisäksi se tulee enimmäkseen samalta nimimerkiltä). Ja vielä hullummalta tuntuu jos arvostelija on jonkun seuran organisaatioissa mukana. Me tavalliset tallaajathan voimme kirjoitella mistä sattuu mutta silloinkin asiallisesti.
 
Viestejä
2,076
Omaa suosikkijoukkuetta voi mielestäni kehua maasta taivaaseen, mutta kun sen oman suosikkijoukkueen kannustaminen perustuu muiden joukkueiden, pelaajahankintojen sekä valmentajien arvostelemiseen niin se menee kyllä yli minun ymmärtämykseni ( ja lisäksi se tulee enimmäkseen samalta nimimerkiltä). Ja vielä hullummalta tuntuu jos arvostelija on jonkun seuran organisaatioissa mukana. Me tavalliset tallaajathan voimme kirjoitella mistä sattuu mutta silloinkin asiallisesti.
Pieni korjaus, olen talkoolainen. Ei siis pitäisi levittää vääriä tietoja. Kuinkahan monta talkoolaista täällä on kommentoimassa? Sanoisin että täällä on aika huvittavia kommentoijia. Kun ei itse pysty keskustelemaan asiallisesti joutuu lähtemään tuolle linjalle :). Jos joku yrittää täällä arvuutella jonkun henkilön identiteettiä se on mahdollisesti palstan sääntöjen vastaista. Onko joku siis tehnyt niin minun kohdalla :)?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,076
Jos Bongaaja ei tiedä Keräsen valmentamisesta mitään, niin miten hän voi arvostella häntä..... Ja tuittupäisyys on kyllä todella kaukana. En tiedä missä peleissä Bongaaja on nähnyt tuittupäisen Arttu Keräsen.... Kummasti Keränen on saanut kasaan huippujoukkueen tulevalle kaudelle. Ja tiedän varmasti että hyvä valmennus on tuonut Kangasalle pelaajat joiden kanssa sopimukset on tehty. Keränen näkee jokaisen pelaajan yksilönä, on aidosti kiinnostunut pelaajan asioista, kuuntelee jos pelaajalla on puhuttavaa ja ottaa myös pelaajien mielipiteet huomioon. Siinä on minun mielestä jo aikamoiset "meriitit". En yksinkertaisesti ymmärrä miksi Bongaaja arvostelee muita joukkueita niin hanakasti.....
Olen kysellyt niitä meriittejä miksi Kerästä kehutaan Kangasalla huippuvalmentajaksi? Ja nyt meriittinä on kun on kasannut hyvän joukkueen. Ei hyvää päivää. Ja pysyn sanomassani, että Keränen on tuittuilija jos peli ei kulje. Mitä tavatonta tässä on? Joku kysyi kumpi on parempi valmentaja Tolvanen vai Keränen, vastasin perustellen että Tolvanen. Missä kohti tässä oli sellaista arvostelua että siitä pitäisi loukkaantua. Pyrin kyllä kirjoittamaan ihan suomen kielelläkin ilman mitään v*****uilua.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
774
Ja vielä hullummalta tuntuu jos arvostelija on jonkun seuran organisaatioissa mukana. Me tavalliset tallaajathan voimme kirjoitella mistä sattuu mutta silloinkin asiallisesti.
Pieni korjaus, olen talkoolainen. Ei siis pitäisi levittää vääriä tietoja. Kuinkahan monta talkoolaista täällä on kommentoimassa? Sanoisin että täällä on aika huvittavia kommentoijia. Kun ei itse pysty keskustelemaan asiallisesti joutuu lähtemään tuolle linjalle :). Jos joku yrittää täällä arvuutella jonkun henkilön identiteettiä se on mahdollisesti palstan sääntöjen vastaista. Onko joku siis tehnyt niin minun kohdalla :)?
Ylläpito haluaa myös muistuttaa, että kaikilla on oikeus kirjoittaa nimimerkin suojassa. Nimimerkin henkilöllisyyden arvuuttelu on erikseen säännöissä kielletty, ja sellaiseksi luetaan myös yllä olevan kaltainen arvailu siitä, että joku olisi seuran henkilöstöä - lentisseuroissa kun niitä henkilöitä ei kovin montaa ole. Luonnollisesti foorumilla on myös joitain nimimerkkejä, jotka ovat oman seuratoiminnan osallisuutensa tai henkilöllisyytensä tuoneet itse esille, jolloin tilanne on eri. Tästä kuitenkin siis muistutus nimimerkkille @ilmariorvokki - sekä yleisesti muillekin kirjoittajille, että muistetaan foorumin säännöt ja käytöstavat, kiitos :)
 
Viestejä
169
Puolustan itseäni sen verran että en maininnut yhtään nimimerkkiä ja toisaalta en väittänyt kenenkään olevan seuran organisaatioissa vaan kirjoitin että Jos....
 
Viestejä
2,076
Herneen nenäänsä nielaisseille: Onko tämän palstan tarkoitus, että täällä vain kehua retostetaan omia suosikkijoukkueita? Ja onko niin että ei pidä kommentoida asiallisestikaan, että siitä ei kukaan loukkaantuisi? Jos joku sanoo että Keränen on huippuvalmentaja, eikö voi kysyä että millä perusteilla tai kriteereillä? Jos joku sanoo, että Iina Andrikopoulou on yhtä hyvä hakkuri kuin Pilepic tai Laak eikö saa muistuttaa että tilastot näyttävät muuta? Kuusamoa on röykytettu ulkkarien määrästä. Itse olen perustellut asiaa esim. loukkaantumisilla. Jotkut ovat vain nauraa hekotelleet vastauksilleni, mutta mitä sitten?
 
Viestejä
2,076
Puolustan itseäni sen verran että en maininnut yhtään nimimerkkiä ja toisaalta en väittänyt kenenkään olevan seuran organisaatioissa vaan kirjoitin että Jos....
Voi toki puolustautua, mutta viestisi näytti melko törkeältä ja nimenomaan hyökkäykseltä tänne suuntaan. Pitää kirjoittaa suoraan ja selkeästi. Ei vihjaillen eikä mutkan kautta tulkiten. Helppoa eikö vaan? Omasta mielestäni ja muutenkin omat kirjoitukseni ovat olleet asiallisia.
 
Viestejä
2,076
Sait Boran lopettamaan täällä kirjoittelun, nyt saat toisen lopettamaan. Sinä ja omasta mielestäsi, terve
En minä ole pyytänyt ketään lopettamaan. Enkä ole etenkään hyökkäillyt ketään kohtaan. Olisi mukava tietää jokin konkreettinen asia jossa olen syyllistynyt arvosteluun? Kyllä se lopettamispäätös voi syntyä vaikkapa oman nolostumisen kautta. Olen minäkin saanut täällä yhden varoituksen ja otin siitä kerralla opikseni. Joten ilmarorvokki nokka pystyyn vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
854
Introspektio olisi tärkeä ominaisuus mielipidekirjoittelijalle. Jos fani moittii muita fanittamisesta ja vastakkaisia mielipiteitä esittäviä herneen nenään vetäjiksi, on aika selvää mitä on odotettavissa.

Toivoisin kovasti että tämä säie alkaisi suuntautua mielekkäämpään keskustelutapaan.
 
Viestejä
61
Tällä ketjulla alkaa olla otsikon perusteella enää muisteluarvoa, joten eiköhän se ala olla siinä. Ihme vänkäämiseksi ovat ruvenneet jutut menemään, kun ei ole muuta puhuttavaa.
 
Viestejä
2,076
Introspektio olisi tärkeä ominaisuus mielipidekirjoittelijalle. Jos fani moittii muita fanittamisesta ja vastakkaisia mielipiteitä esittäviä herneen nenään vetäjiksi, on aika selvää mitä on odotettavissa.

Toivoisin kovasti että tämä säie alkaisi suuntautua mielekkäämpään keskustelutapaan.
Silloin sinunkin kirjoitus olisi kannattanut jättää pöytälaatikkoon. En voi mitään jos lukemisen ymmärtäminen tuottaa tuskaa. Ja minun pitäisi ilmeisesti tyytyä mielestäni aiheettomiin, jopa henkilökohtausuuksiin meneviin kirjoituksiin. Ne eivät ole todellakaan vain vastakkaisia mielipiteitä. Itse toivon eniten edes jossain määrin realistisia kirjoituksia. Sekä yleensäkin että etenkin otteluista. Hurjimmat fanittamiskommentit voi heittää hyvin vaikkapa joukkueen someen.
 
Viestejä
854
Tällä ketjulla alkaa olla otsikon perusteella enää muisteluarvoa, joten eiköhän se ala olla siinä. Ihme vänkäämiseksi ovat ruvenneet jutut menemään, kun ei ole muuta puhuttavaa.

Eipä tosiaan haittaisi vaikka tämä lukkoonkin laitettaisiin, syksyn myötä varmaan syntyy asiapitoisempi ja ajankohtaisempi ketju sitten.
 
Viestejä
64
Keiden "valopäiden" neronleimaus on se, että lentopallon mestaruusliiga tasolla ulosmenneet lyönnit tuomitaan vain päätuomarin ja verkkotuomarin näkemyksen mukaan? Lippumiehet jätetään pois. Maailmalla tarkistetaan ja päätetään nämä asiat, jo teräväpiirtokameroilla. Kai se alkaa kertoa meidän lentopallotasostakin jotakin. "No oli se melkein sisällä, vai mitä"? "Vai olikohan se?"
 
Viestejä
4,705
Keiden "valopäiden" neronleimaus on se, että lentopallon mestaruusliiga tasolla ulosmenneet lyönnit tuomitaan vain päätuomarin ja verkkotuomarin näkemyksen mukaan? Lippumiehet jätetään pois. Maailmalla tarkistetaan ja päätetään nämä asiat, jo teräväpiirtokameroilla. Kai se alkaa kertoa meidän lentopallotasostakin jotakin. "No oli se melkein sisällä, vai mitä"? "Vai olikohan se?"
Pelekiassa näyttää olevan jokin kevyemmänsortin videolaite käytössä. Tai jokin. Kuitenkin ilmaan piirtelevät neliöitä aina sillointällöin?
 
Viestejä
245
Suurseurojen älynväläys se on, säästetään, säästetään ja mistä? Jo nyt on pulaa tuomareista, kuinkahan niitä saadaan lisää kun rajalta karsitaan aloittavat pois??? Jos jollain on asiasta parempaa tietoa niin täällä ollaan kyllä kuulolla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös