Verkkovirhe

Miesten 1-sarja 2025-2026

Urheilullisesti 1sarjan kärkeen Karpaasit nousee varmasti. Tai oli jo menneelläkin kaudella.
Muttamutta: liigapaikka? Saa ja pitää toki asettaa kunnianhimoisia tavoitteita. Onko niissä realismia, en osaa sanoa, en tunne Outokummun yrityselämää tai katsojapotentiaalia.
Kyseessähän on yritys liigaan. Jotkut yritykset onnistuu jotkut ei. 😊

Ducks on nyt kyllä vähän erikoinen paketti näillä näkymin. Jos kaikki kuulemani ja lukemani pitää paikkaansa joukkue näyttäisi tältä:
Tommi Mäkelä P
Leevi Väänänen P
Henri Strengell P
Ville Kattelus YP
Aaro Enqvist YP
Kermo Kiil H/YP
Onni Palonen YP/L
Niko Lehtosalo YP/L
Manu Asikanius YP
Kalle Kattelus YP
Kalle Penttinen KT
Henrik Porkka KT
Artem Andriyanen KT
Hassib Rezai L
Melekonen best case scenario, ku meinataan lähtä kauteen kolmen passarin ja seitsemän yleispelaajan taktiikalla, taidetaan keksiä lentopallo uudestaan. Pitääpä pistää linjat kuumaksi ja alkaa soitteleen ko. lista läpi kun tuossa on jopa mulle nimiä, ketä ei tietääkseni ole meille tulossa. Lisäksi oon hiukan loukkaantunut, kun mun nimeä ei listasta löydy. 🥲

Vitsit vitsinä, kiva että puhetta ja mielenkiintoa meitä sekä muita kohtaan riittää. Ensi kauden valmistelut on Vantaalla hyvässä vauhdissa ja aletaa ensi kauden joukkueesta tiedottamaan toukokuun aikana, niin saadaan Einomiehellekin hommia. 😮‍💨

Juuri näin. Kun Pertiiii tuntenet Outokummun resursseja, avaa hiukan tilannetta.
Eli, onko liigalentis Outokummussa realismia?
Uusi iso kaivos on jollain aikataululla tulossa mutta ei suomalaisomistuksessa. Pelkän Outokummun paukut eivät varmasti riitä vaan kumppaneita, tekijöitä ym. pitää löytyä myös ympäristökunnista, etunenässä Joensuusta. Toki Joensuu ja lentopallo eivät tällähetkellä varmastikaan kenenkään suussa ole mikään rakkaustarina.

Näkisin realismina mutta aikataulusta en sano mitään.

Melekonen best case scenario, ku meinataan lähtä kauteen kolmen passarin ja seitsemän yleispelaajan taktiikalla, taidetaan keksiä lentopallo uudestaan. Pitääpä pistää linjat kuumaksi ja alkaa soitteleen ko. lista läpi kun tuossa on jopa mulle nimiä, ketä ei tietääkseni ole meille tulossa. Lisäksi oon hiukan loukkaantunut, kun mun nimeä ei listasta löydy. 🥲

Vitsit vitsinä, kiva että puhetta ja mielenkiintoa meitä sekä muita kohtaan riittää. Ensi kauden valmistelut on Vantaalla hyvässä vauhdissa ja aletaa ensi kauden joukkueesta tiedottamaan toukokuun aikana, niin saadaan Einomiehellekin hommia. 😮‍💨

Tiedottajana minua lämmittää, että Ducksista ja tulevasta rosterista huhuillaan maassa ja jopa kuussa. Turuilla ja toreilla. Nimiä on ilma sakeana. Mika Rajalan sopimus väreili jo ilmassa 1.4. Lahjakkaalle Oulunsalon Vasaman kasvatille uskoakseni tarjotaan ottelukohtaista sopimusta.

Kun huhut kiirivät villeinä, niin olisi mukava nähdä huhulista tulevasta valmentajastamme. Köpi meni jo Japaniin, joten ei häneen toivottavasti ei kohdisteta enää huhumyllyä.

Täällä tiedotuksessa odotamme malttamattomina, että pääsemme näppäimistön kimppuun. Kiillotin jo V ja K näppäintä.

no nyt on selvää, et Hurmos ei ole mukana 1-sarjassa. Jos ACO volley saa liiga paikan - niin onko 2-sarjasta halukkaita? Jos, ei niin käsittäisin sitten joukkuemäärä on ainakin -1 ?

no nyt on selvää, et Hurmos ei ole mukana 1-sarjassa. Jos ACO volley saa liiga paikan - niin onko 2-sarjasta halukkaita? Jos, ei niin käsittäisin sitten joukkuemäärä on ainakin -1 ?
Kakkosen välieräjoukkueista oli nyt neljästä jo kolme emoseuran kakkosjoukkueita joten mitään hirveetä tunkua ei taida ykköseenkään olla. Lähinnä tulee mieleen Isku-Veikot Valkeakoskella , joka haki jo viime kaudelle ykkösen paikkaa. Pirkanmaalla on kyllä paljon pelureita mutta onko sitten Koskella vetoa/halukkuutta lähteä kokeilemaan siipien kantavuutta ykköseen 🤔

Kakkosen välieräjoukkueista oli nyt neljästä jo kolme emoseuran kakkosjoukkueita joten mitään hirveetä tunkua ei taida ykköseenkään olla. Lähinnä tulee mieleen Isku-Veikot Valkeakoskella , joka haki jo viime kaudelle ykkösen paikkaa. Pirkanmaalla on kyllä paljon pelureita mutta onko sitten Koskella vetoa/halukkuutta lähteä kokeilemaan siipien kantavuutta ykköseen 🤔
Toivottavasti Isku-Veikot paikkaa hakevat. Saa nähdä saavatko, mutta heillä oli menneellä kaudella kohtuu hyvä 2-sarjajengi ja alueella on pelaajia lisääkin. Lisäksi tällä kaudella A-pojissa on "Loimu-Veikkojen" yhteisjoukkue, josta voisi löytyä nuoria loimulaisia Isku-Veikkojen 1-sarjajengiin mukaan. Voisin kuvitella, että talous riittää, tekijät ja pelaajat ovat toki isompi kysymysmerkki. Kuitenkin toivottavasti ensi kaudellakin nähtäisiin 12 joukkueen 1-sarja.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.