Verkkovirhe

Lauri Kerminen palaa Moskovan Dinamoon

Viestejä
5,648
Kermisen voisi muiluttaa suoraan rintamalle tykistökeskitykseen ja Suomen kansalaisuus pois välittömästi !!!!!!!!!!
En ymmärrä Kermisen pelaamista Venäjällä sitten ollenkaan, mutta mikäs järki tässä viestissä nyt on? Ihan suoraan toivot käytännössä toisen ihmisen vahingoittamista.


Ei kyllä mene tämä Kermisen toiminta ihan nyt meikän ymmärrykseen.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
760
Kermisen voisi muiluttaa suoraan rintamalle tykistökeskitykseen ja Suomen kansalaisuus pois välittömästi !!!!!!!!!!
Voisi joku mennä sinne Tampereelle vähän `` muistuttelemaan ” asiasta jos kyseessä on sama petturi Kerminen !!!!!!!!
Aihe tietysti herättää tunteita, mutta nyt meni överiksi @Oregon - tästä varoitus.
 
Viestejä
3,495
Vaikka ei ole itellä mitään ymmärrystä että jatkaa ryslandiassa uraa niin toivon jotain järkeä kirjoituksiin jatkossa. Toisaalta kertoo nimimerkistä paljon mitä syytää ja banneja vaan kehiin ylläpidolta.. 🤷🏼‍♂️
 
Viestejä
133
Saattaapi olla et jos Kerminen kehtaapi tulla tonne Tampereen piitsiin ni ompi kaikki Suomen urheilutoimittajat ja jopa ulkomailta kyselemäs erityisen hankalii kysymyksii et miks hölmöilit
 
Viestejä
11
Ei vissiin kannata Kermisen enää Suomeen tulla.. Ihan oman turvallisuuden tähden.Saa olla rajan takana Pulkkisen kanssa lopun elämäänsä.Oma valinta.
 
Viestejä
99
Inhorealistisesti ja ilman eettistä näkökulmaa luulen että bisnes ratkaisee Venäjällä pelaavien huippulentopalloilijoiden tulevat seurat. Luetaanko Kerminen tähän kastiin on jo toinen asia. Tällä kaudella en ole Venäjän sarjaa hyökkäyssodan vuoksi seurannut mutta ainakin Zenit Kazanin rosterissa näyttäisi olevan jenkkien ykköspassari Christensen. Luulen että eurooppalaiset suurseurat hänet mielellään palkkaisivat vaikka hän nyt nostaa " vaatimatonta " korvausta venäläisiltä.
 
Viestejä
5,648
Inhorealistisesti ja ilman eettistä näkökulmaa luulen että bisnes ratkaisee Venäjällä pelaavien huippulentopalloilijoiden tulevat seurat. Luetaanko Kerminen tähän kastiin on jo toinen asia. Tällä kaudella en ole Venäjän sarjaa hyökkäyssodan vuoksi seurannut mutta ainakin Zenit Kazanin rosterissa näyttäisi olevan jenkkien ykköspassari Christensen. Luulen että eurooppalaiset suurseurat hänet mielellään palkkaisivat vaikka hän nyt nostaa " vaatimatonta " korvausta venäläisiltä.
Jenkeille ja monelle muulle maalle tämä Venäjän hyökkäys ei ole samalla tavalla lähellä, koska tulevat kumminkin huomattavasti kauempaa. En tarkoita, että ymmärrän heidänkään pelaamista Venäjällä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös