Verkkovirhe

Koronan vaikutus sisälajeihin?

Viestejä
1,386
Ja hienoa että käykin. Moni asia on muuttunut aika tavalla kun asianomainen itse on kertonut seurassa tapahtuvista asioista eikä olla vain huhu/kuulopuheiden varassa. Mutta mielestäni tämä on sellainen asia mitä ei välttämättä tänne keskustelupalstalle eikä mihinkään muuallekkaan tarvi tulla kommentoimaan. Mielestäni pelaajan ja valmentajan välinen yksityisasia.

No joo, totta tämäkin.
 
Viestejä
1,263
Ja hienoa että käykin. Moni asia on muuttunut aika tavalla kun asianomainen itse on kertonut seurassa tapahtuvista asioista eikä olla vain huhu/kuulopuheiden varassa. Mutta mielestäni tämä on sellainen asia mitä ei välttämättä tänne keskustelupalstalle eikä mihinkään muuallekkaan tarvi tulla kommentoimaan. Mielestäni pelaajan ja valmentajan välinen yksityisasia.
Niin, urheilija kyllä tuli itse julkisuuteen asiansa kanssa. No ei se tarkoita vielä että alettaisiin tohtoroimaan asiassa mutta voihan siitä keskustella .
 
Viestejä
3,497
Jutussa kylläkin myös sanottiin, että lääkäriltä oli pelilupa.
Korona puolivälierien aikaan ja palasi pelaamaan, meni lääkäriin vasta pronssipelien aikaan päänsäryn vuoksi ja silloin antoi lääkäri peliluvan sen vaivan tutkittuaan..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös