Verkkovirhe

HSI-liiga - Pudotuspelit, kausi 2016-2017

Viestejä
444
Dodii!
Runkosarjan HSI-liiga saa jäädä omaksi keskustelukseen. höpistään pudotuspeleistä täällä.

Nyt voi veikata puolivälierien kolmea ensimmäistä ottelua. Lisää tulee, jos/kun tarvetta on.

Kuten aiemminkin, oikeasta voittajasta saa kolme pistettä. Jos tuloskin on oikein, saa kaksi lisäpistettä, eli yhteensä viisi pistettä. Väärästä voittajasta saa nolla pistettä, tietenkin.

Onnea matkaan ja kai taidollakin on merkitystä.
 
Viestejä
444
Runkosarjaa HSI-veikkaili 59 henkilöä. Tähän mennessä pudotuspelien veikkaajia on vain 22 kpl. Eikö kiinnostus riitä "helppoihin skaboihin"?
 
Viestejä
3,429
FUBB kirjoitti: Runkosarjaa HSI-veikkaili 59 henkilöä. Tähän mennessä pudotuspelien veikkaajia on vain 22 kpl. Eikö kiinnostus riitä "helppoihin skaboihin"?
League 1 paikka varma :woohoo: !?!
 
Viestejä
1,500
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
varajäsen sanoi:
FUBB sanoi:
Runkosarjaa HSI-veikkaili 59 henkilöä. Tähän mennessä pudotuspelien veikkaajia on vain 22 kpl. Eikö kiinnostus riitä "helppoihin skaboihin"?
League 1 paikka varma :woohoo: !?!
Kisa jännäksi. Lähdin mukaan.
Nyt on jännää, Einomies on sarjataulukossa yllättäen ylempänä ja itse olen tippunut pois kymppikerhosta. Runkosarjan jaettu 5. sija oli ihan ok, ja olen tyytyväinen savolaisukon Speden noususta kymppikerhoon runkosarjan päätteeksi. Vielä on toivoa nousta Einomiehen yläpuolelle pistetilanteen mukaan. Häviäminenkin on mahdollista, syntyyhän niitä kaksipäisiä vasikoitakin.
 
Viestejä
10,872
Konkari kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
varajäsen sanoi:
FUBB sanoi:
Runkosarjaa HSI-veikkaili 59 henkilöä. Tähän mennessä pudotuspelien veikkaajia on vain 22 kpl. Eikö kiinnostus riitä "helppoihin skaboihin"?
League 1 paikka varma :woohoo: !?!
Kisa jännäksi. Lähdin mukaan.
Nyt on jännää, Einomies on sarjataulukossa yllättäen ylempänä ja itse olen tippunut pois kymppikerhosta. Runkosarjan jaettu 5. sija oli ihan ok, ja olen tyytyväinen savolaisukon Speden noususta kymppikerhoon runkosarjan päätteeksi. Vielä on toivoa nousta Einomiehen yläpuolelle pistetilanteen mukaan. Häviäminenkin on mahdollista, syntyyhän niitä kaksipäisiä vasikoitakin.

Konkarilla vaara lähteä menestyksellisen runkosarjan jälkeen takki auki tulevaan mittelöön. Ettei vaan mopo keulisi ja ettei vaan sattuisi jotain. Ducksin mennessä päätyyn asti olen palkintopallilla ja omissa palleissa tuntuu mukavalta.
 
Viestejä
2,971
Kiitoksia Konkarille . Nyt sitten verinen taistelu tässä jatkosarjassa Konkarin kassa tietenkin Einomiehen kanssa myös molemmat on nyt päävastustajia, sen verran kovia kumminkin ovat että masennus ei iske jos minulle häviökin tulee.
 
Viestejä
1,500
spede kirjoitti: Kiitoksia Konkarille . Nyt sitten verinen taistelu tässä jatkosarjassa Konkarin kassa tietenkin Einomiehen kanssa myös molemmat on nyt päävastustajia, sen verran kovia kumminkin ovat että masennus ei iske jos minulle häviökin tulee.
Takamatkalta taas joutuu alkukierroksen jälkeen lähtemään, mutta tavoitteena on kymppikerho. :)
 
Viestejä
10,872
Konkari kirjoitti:
spede sanoi:
Kiitoksia Konkarille . Nyt sitten verinen taistelu tässä jatkosarjassa Konkarin kassa tietenkin Einomiehen kanssa myös molemmat on nyt päävastustajia, sen verran kovia kumminkin ovat että masennus ei iske jos minulle häviökin tulee.
Takamatkalta taas joutuu alkukierroksen jälkeen lähtemään, mutta tavoitteena on kymppikerho. :)
Konkarin voittaminen tässä mittelössä on minulle lähes mahdotonta. Mutta jos se minulta onnistuu, niin kyllä se huonon tai jopa keskinkertaisen orgasmin voittaa.
 
Viestejä
1,500
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Konkari sanoi:
spede sanoi:
Kiitoksia Konkarille . Nyt sitten verinen taistelu tässä jatkosarjassa Konkarin kassa tietenkin Einomiehen kanssa myös molemmat on nyt päävastustajia, sen verran kovia kumminkin ovat että masennus ei iske jos minulle häviökin tulee.
Takamatkalta taas joutuu alkukierroksen jälkeen lähtemään, mutta tavoitteena on kymppikerho. :)
Konkarin voittaminen tässä mittelössä on minulle lähes mahdotonta. Mutta jos se minulta onnistuu, niin kyllä se huonon tai jopa keskinkertaisen orgasmin voittaa.
Samoilla sijoilla ollaan, tosin eri taulukossa. EMPK on tuolla surgasmipuolella. :whistle:
 
Viestejä
1,795
Taisi meikäläisen kunnonajoitus osua kohdalleen. Nyt kun tosipelit alkoivat.

Saas nähdä kuinka kauan täällä kärjessä keikutaan...Toivotaan ettei lerpsahda ennen loppuhuipennusta
 
Viestejä
1,500
Lakkapäähän ei voi luottaa. Niiden piti hävitä hallitsevalle mestarille, kun ykköspassarikin oli poissa kokoonpanosta. Olis pitäny vaan jättää kääntämättä tuo veikkaus. :S
 
Viestejä
2,971
Konkari kirjoitti: Lakkapäähän ei voi luottaa. Niiden piti hävitä hallitsevalle mestarille, kun ykköspassarikin oli poissa kokoonpanosta. Olis pitäny vaan jättää kääntämättä tuo veikkaus. :S
Älä Konkari välitä..sama juttu täällä
 
Viestejä
10,872
Konkari kirjoitti: Lakkapäähän ei voi luottaa. Niiden piti hävitä hallitsevalle mestarille, kun ykköspassarikin oli poissa kokoonpanosta. Olis pitäny vaan jättää kääntämättä tuo veikkaus. :S

Konkarilla selvästi pelko persiissä, ettei EMPK vaan siirry surgamista orgasmin puolelle. No toki tämä meikäläisen taaperrus on aikamoista kätöseen tumputtamista.
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
olikohan kauden kohokohta tässä? Jaettu kahdeksas sija :woohoo: :S :silly:
no tänään tulee ero jäseneen, se mihin suuntaa kertoo ilta. ;)
Niinpä. Runkosarjassa riitää viides tai joku muu sija, kunhan vaan hoitaa itsensa pleijareihin. Sitten alkaa uusi kisa ja mitalit jaetaan vasta viimeisten pelien jälkeen.
Alkusarja on aina alkusarja.
 
Viestejä
3,429
lyhyt on tuo jäsenen muisti :whistle:

jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
olikohan kauden kohokohta tässä? Jaettu kahdeksas sija :woohoo: :S :silly:
no tänään tulee ero jäseneen, se mihin suuntaa kertoo ilta. ;)
Niinpä. Runkosarjassa riitää viides tai joku muu sija, kunhan vaan hoitaa itsensa pleijareihin. Sitten alkaa uusi kisa ja mitalit jaetaan vasta viimeisten pelien jälkeen.
Alkusarja on aina alkusarja.
Lyhyt on jäsenen muisti mitä se kirjoittelee ;) varajäsen kirjoitti:
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Kiitos jälleen kerran FUBB. Jos kaikki menee nappiin, niin vältän juuri ja juuri putoamisen league kakkoseen. Itse liputtaisin uutta kisaa pleijareihin.

samoin kiitos FUBB. EMPK säilyminen league ykkösessä kertoo league kakkosen tasosta ;) Sitten taas olen samaa mieltä uudesta kisasta pleijareissa, mutta niihin osallistuu kahdeksan parasta omalla pudotuspeli kaaviolla :evil: Me muut sitten voimme kateellisena seurata sivusta :pinch:

Pidetään varajäsenen kanssa omat säälipleijarit.
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: lyhyt on tuo jäsenen muisti :whistle:

jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
olikohan kauden kohokohta tässä? Jaettu kahdeksas sija :woohoo: :S :silly:
no tänään tulee ero jäseneen, se mihin suuntaa kertoo ilta. ;)
Niinpä. Runkosarjassa riitää viides tai joku muu sija, kunhan vaan hoitaa itsensa pleijareihin. Sitten alkaa uusi kisa ja mitalit jaetaan vasta viimeisten pelien jälkeen.
Alkusarja on aina alkusarja.
Lyhyt on jäsenen muisti mitä se kirjoittelee ;) varajäsen kirjoitti:
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Kiitos jälleen kerran FUBB. Jos kaikki menee nappiin, niin vältän juuri ja juuri putoamisen league kakkoseen. Itse liputtaisin uutta kisaa pleijareihin.

samoin kiitos FUBB. EMPK säilyminen league ykkösessä kertoo league kakkosen tasosta ;) Sitten taas olen samaa mieltä uudesta kisasta pleijareissa, mutta niihin osallistuu kahdeksan parasta omalla pudotuspeli kaaviolla :evil: Me muut sitten voimme kateellisena seurata sivusta :pinch:

Pidetään varajäsenen kanssa omat säälipleijarit.
Mutta erittäin valikoiva. :woohoo:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös