Verkkovirhe

Hauskaa Joulua/Uuden Vuoden toivotukset 2019

Viestejä
1,766
Tervehdys!

Oisko aihetta ehdottaa uutta viestiketjua? No nyt sen ainakin teen...
Kerro jouluterveisiäsi tai uudenvuodentoiveitasi!

Lisäksi toivoisin, että jonkun toiveen/idean heitätte naisten/miesten lentopallosta v:lle 2019.
Palataan/palaillaan!

Itse korostan junnutyön korostamista ja vahvistamista v:lle 2019.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3,543
Tässä vaiheessa kuukautta en vielä toivottele mitään.
Itse toivoisin lentopalloliitolta aktiivisempaa puskemista lajin näkyvyyden puolesta medioissa.. Me kaikki täällä tiedämme että laji on kaikista paras ja huikeaa seurattavaa mutta kuinka saada lajille lisää näkyvyyttä ja sitä kautta lisätä nuorison kiinnostavuutta lajiin, ja se taas tietää lisää junioreita pelaamaan. Toki itse juniorityö on tärkeää ja siihen tulee panostaa sekä kehittää kokoajan.
 
Viestejä
1,795
Hyvää Joulua ja peli-iloa ja kirjoittamisen riemua tulevalle vuodelle kaikille palstalaisille. PS naapurikylästä kuului ilouutinen: alkuvuodesta alkaa uusi lapsille tarkoitettu lentopallokerho, parin vapaaehtoisen vetämänä. Ihmeiden aika ei ole ohitse👍
 
Viestejä
3,441
no niin tämän vuoden lentopallot ( no ykkössarjan peli pelataan välipäivinä) on pelattu ja on aika toivottaan hyvää ja rauhallista joulua. Lentopallolle toivon 2019 kaikkea hyvää ja menestystä.

Palstalaiset jatkakaa samaan malliin ja toivottakaa uudet myös mukaan 😉
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös