Verkkovirhe

Giba "eläkkeelle"

Viestejä
10,870
Yksi kaikkien aikojen lentopallopelaajista, Giba, jättää pelikentät. Kaveri todellakin tulee ikävä. Minulle hän on ollut yksi suurista. Kaikkea hyvää Giballe, jos käyt tätä palstaa lukemassa. Toivottavasti kaveri nähdään jossain vaiheessa vaikkapa Brasilian maajoukkueen peräsimessä.

http://www.worldofvolley.com/News/Latest_news/Brazil/37197/giba-retires.html

Täytyy tähän vielä laittaa ainoa muistoni Gibasta, kun olen ollut kaverista noin metrin päässä. Tämä tapahtui Tampereella ravintola Plevnassa perjantai-iltana, kun Brasilia oli voittanut Suomen kolme - munakoiso. Giba otti minun aikani siinä ainakin kolme isoa tuoppia näiden muiden legendojen kanssa. Silloin jo tiesin, että Suomi voittaa huomenna. Ja niinhän siinä kävi. Rezende oli antanut kavereille luvan hiukan rentoutua tiukan Maailmanliigan turneen lomassa. Kaikki käyttäytyivät mallikkaasti, mutta ilmeisesti Plevnan siman hapot eivät sopineet Giban vatsalle.
 
Viestejä
10,870
Valmentajavelho luojan armosta eli Hannu Kalliojärvi lähestyi meikäläistä Gibaan liittyen. Hannulla on kuvallinen dokumentti tästä legendasta, jossa kaverukset ovat melkein kaulakkain. Saas nähdä vieläkö Giba pääsee kokeilemaan "eläkepäivillään" betonimiehen toimenkuvaakin. Giba ainakin oli betoninkova ratkaisija tiukoissa paikoissa, joka kyllä hoiti roskapalloista pisteen Brasilialle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös