Verkkovirhe

Finaalit 2022 Pölkky Kuusamo - LP Kangasala

Viestejä
334
Kyllä Rone jaksoi, epäilykseni meni väärin,hyvä niin. Kyllä sitä mielummin katsoo kun kaikki jaksaa/yrittää loppuun asti. LP:n yp tänään parempia. Tottakai Trotterin poissaolo vaikutti,mutta Huurne paikkas ihan hyvin,ei siihen kaatunut Pölkky.
Taitaa mennä 7 matsia tässä ottelusarjassa ja hyvä niin.
 
Viestejä
1
Mestaruudet tulee Pirkanmaalle! Tämä selvä! Mistä haluan kommentoida:
Ruudun selostajan sekä kommentaattorin naureskeluun koskien
Riikilän poikakaverin harrastamaan
lajiin, salibandyyn! Tökeröä, vähättelevää, vanhakantaista shittiä!
Itsellä takana 55v pelaaja/valmentajana
lentiksessä, sekä 25v salibandyn parissa
(Classic). Mieti vähän, mitä suustasi päästät, Tony no poika!
 
Viestejä
2,082
Pokaalin voi viedä taas Pirkanmaalle, taisi mennä mitalikahveet väärään kurkkuun. Täällä odoteltiin Ronen
hyytymistä, kun oli kaksi peliä peräkkäin, Ei kyllä pahemmin tainnut hyytyä.
Ei tänään hyytynyt, mutta eilen hyytyi ratkaisupalloissa :)
 
Viestejä
2,082
Aika omituista kannatusta lp ..aikalisän aikana mahdoton meteli kotijoukkueen takana
Ottelujärjestäjältä käsittämätön töppäys, että rumpupatterit annetaan tuoda metrin päähän vaihtopenkistä. Niiden tarkoitus on pelkästään häiritä vastustajan aikalisää. Ei pitäisi kuulua urheiluun millään muotoa!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,082
Nilkka pyörähtänyt edellisen pelin jälkeen juhliessa voittoa. Huonoa tuuria on käynyt.
Ruudun lähetyksessähän näkyi, että Trotterille laitettiin jääpussia jalkaan eilen pelin jälkeen. Ilmeisesti saanut iskun. Itse en nähnyt tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,082
Jos tämän kauden sarjan paras passari on sivussa, sillä on aivan varmasti vaikutusta. Toki Pölkky voi silti voittaa, mutta se on vaikeampaa.
Kyllähän jokainen finaaleja seurannut on varmasti huomannut, että Trotter on todella iso palanen myös torjunnassa, puolustuksessa ja toisen kosketuksen hyökkäyksissä.
Vaikka Huurne passaisi kuinka hyvin, noita osa-alueita on vaikea paikata.
Aina on ilahduttavaa lukea kommentteja, joissa on mukana ripaus asiantuntemusta :)
 
Viestejä
645
Finaalisarjan passipelistä on keskusteltu paljon ja totta on, että Jalissa Trotter on äärimmäisen tärkeä pelaaja joukkueelleen ja eittämättä liigan kärkipassari. Suuren vaikutuksen on tehnyt myös Kangasalan Emmi Jalonen, joka on ottanut ykköspassarin paikan haltuunsa. Rauhallista pelaamista hyvällä tasolla. Hienoa, että on saanut näyttöpaikan ja millaisessa tilanteessa(y)
 
Viestejä
134
Onpa tosiaan omituista. Kannustetaan toisen ottaman aikalisän aikana. Ja vielä liian kovaakin.:eek::rolleyes:☺ Valot päälle. Nyt on finaalit menossa.
Jos su on vielä peli niin kyllä lp valmentajakin joutuu korottamaan ääntänsä aikalisällä🙈🤣🤣🤣🤭🤭🤭
 
Viestejä
4,890
Jos su on vielä peli niin kyllä lp valmentajakin joutuu korottamaan ääntänsä aikalisällä🙈🤣🤣🤣🤭🤭🤭
No niinhän se kuuluukin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Sanoohan peluritkin että joutuu huutamaan ohjeita kentälle toisilleen kun ei normaali puheäänellä mene viestit perille kannustusmökän takia.
 
Viestejä
4,890
Jäämme odottamaan ponkaajan selityksiä...
Tällaisiin kommentteihin ei kannattaisi puuttua, mutta vastaan kuitenkin. Mistä asiasta nyt pitäisi selittää, tulostaulu ei valehtele koskaan :D?
Perisuomalainen ilmiö tämä että kun joukkue pärjää niin tekstiä/analyysia otteluista riittää ihan toiseen malliin kuin silloin kun ns."oma" joukkue on pelannut kehnon pelin. Mielestäni voisi ihan hyvin kirjoitella analyyttistä juttua niin tappiopeleistä kuin voittopeleistäkin. Ei se pitäisi sen vaikeampaa olla.
 
Viestejä
2,082
Oikeastaan eilisessä pelissä ihmetytti hyvän alun jälkeinen läpilaskuerä. Kangasala sai varmuudella lisää itsevamuutta kun huomasivat, että Trotter ei osallistunut lämmittelyyn. Kahdessa seuraavassa erässä oli jo kunnnon taistelua ihan loppumetreille asti. Venla Huurne on ihan hyvä passari, mutta Trotter taas huippupassari ja vielä fyysinen pelaaja. Luulen, että Pölkyllä menee aikansa käsitellä tärkeän pelaajan loukkaantumista. Mutta kovasti ennenaikaisia ovat käsitykset, että Kangasala olisi nyt varma mestari. Trotterilla on ilmeisesti pohjevamma, ei siis nilkka.
 
Viestejä
2,082
Uskoiko muuten monikaan Kangasalan mestaruusmahdollisuuksiin ennen eilistä peliä ja Trotterin poissaoloa? Nyt siihen on kuitenkin mahdollisuus, mutta kaksi peliä pitää pystyä vielä voittamaan. Itse hämmästelen muutamien vahingoniloa. Itse en sellaista tuntenut Riikilän nilkan pyörätyksen yhteydessä, vaan toivoin pikaista paluuta pelikentille.
 
Viestejä
4,890
Uskoiko muuten monikaan Kangasalan mestaruusmahdollisuuksiin ennen eilistä peliä ja Trotterin poissaoloa? Nyt siihen on kuitenkin mahdollisuus, mutta kaksi peliä pitää pystyä vielä voittamaan. Itse hämmästelen muutamien vahingoniloa. Itse en sellaista tuntenut Riikilän nilkan pyörätyksen yhteydessä, vaan toivoin pikaista paluuta pelikentille.
Itse en ainakaan löytänyt yhtään viestiä missä olisi oltu vahingoniloisia Trotterin loukkaantumisesta. Täytyy varmaan alkaa opetteleen lukemaan.
 
Viestejä
238
Uskoiko muuten monikaan Kangasalan mestaruusmahdollisuuksiin ennen eilistä peliä ja Trotterin poissaoloa? Nyt siihen on kuitenkin mahdollisuus, mutta kaksi peliä pitää pystyä vielä voittamaan. Itse hämmästelen muutamien vahingoniloa. Itse en sellaista tuntenut Riikilän nilkan pyörätyksen yhteydessä, vaan toivoin pikaista paluuta pelikentille.

Itse uskoin ennen finaalisarjaa Kangasalan mestaruuteen 4-2. Harmi että loukkaantumiset ovat vaikuttaneet peleihin. Viidestä pelistä vain yksi pelattu parhailla pelaajilla. Kangasala kärsinyt asiasta tähän mennessä enemmän.
 
Viestejä
1,436
Pelipäivä. Pelaako Trotter ja jos pelaa missä kunnossa jalka? Vai pelaako Huurne ja Trotter vasta sunnuntaina jos LP vie tänään? Onko Riikilän nilkka ottanut osumaa kahdesta pitkästä pelistä? Montako lisäkatsomoa Malm on saanut rakennettua Pitkäjärvelle? Kauanko menee pelin alusta että joku valittaa Verkkovirheeseen rumpupattereista? Montako kuivaa ja silti viihdyttävää vitsiä Flink ehtii kertoa puolen tunnin alkustudion aikana? Kestääkö Keräsen lonkankoukistajat vielä kahden pelin syväkyykyt kentän laidalla?

Kylläpä nyt rehellisesti harmittaa että työt pitää tiukassa otteessaan viiteen asti enkä mitenkään ehdi Pitkäjärvelle tänään.
 
Viestejä
10,895
Pelipäivä. Pelaako Trotter ja jos pelaa missä kunnossa jalka? Vai pelaako Huurne ja Trotter vasta sunnuntaina jos LP vie tänään? Onko Riikilän nilkka ottanut osumaa kahdesta pitkästä pelistä? Montako lisäkatsomoa Malm on saanut rakennettua Pitkäjärvelle? Kauanko menee pelin alusta että joku valittaa Verkkovirheeseen rumpupattereista? Montako kuivaa ja silti viihdyttävää vitsiä Flink ehtii kertoa puolen tunnin alkustudion aikana? Kestääkö Keräsen lonkankoukistajat vielä kahden pelin syväkyykyt kentän laidalla?

Kylläpä nyt rehellisesti harmittaa että työt pitää tiukassa otteessaan viiteen asti enkä mitenkään ehdi Pitkäjärvelle tänään.

Keränen voisi syväkyykkyasentoon lisätä ripaska-tuuletuksen. Aina LP Kangasalan voittaessa pallon, Arttu vetäisi Kalinkan soidessa ripaskat kyykyssä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös