Verkkovirhe

EM-kisat -21, Tampere/Puola/Tsekki

Viestejä
5,688
No en ihan ymmärrä miten Nikkinen ajaa vaikka Hännisen, Heleniuksen, Räsäsen tai P. Mäkisen ohi? 11,2 pistettä per peli ja 3 pistettä per erä ykkössarjassa. Käsittääkseni myös vastaanotto ei ole vahvuus. No voi olla, että istuu vaihdossa tai käy torjuntavaihdoissa ehkä. Ei myöskään pystynyt ykkössarjan välierissä edes pelaamaan. No voihan tuohon tulla vielä joku mainitsemistani pelaajista, vaikka juuri nyt ei vielä olekkaan.
 
Viestejä
3,812
No en ihan ymmärrä miten Nikkinen ajaa vaikka Hännisen, Heleniuksen, Räsäsen tai P. Mäkisen ohi? 11,2 pistettä per peli ja 3 pistettä per erä ykkössarjassa. Käsittääkseni myös vastaanotto ei ole vahvuus. No voi olla, että istuu vaihdossa tai käy torjuntavaihdoissa ehkä. Ei myöskään pystynyt ykkössarjan välierissä edes pelaamaan. No voihan tuohon tulla vielä joku mainitsemistani pelaajista, vaikka juuri nyt ei vielä olekkaan.
Olisko niin että näitä tulevaisuuden pelaajia ajetaan sisään?
 
Viestejä
1,434
No en ihan ymmärrä miten Nikkinen ajaa vaikka Hännisen, Heleniuksen, Räsäsen tai P. Mäkisen ohi? 11,2 pistettä per peli ja 3 pistettä per erä ykkössarjassa. Käsittääkseni myös vastaanotto ei ole vahvuus. No voi olla, että istuu vaihdossa tai käy torjuntavaihdoissa ehkä. Ei myöskään pystynyt ykkössarjan välierissä edes pelaamaan. No voihan tuohon tulla vielä joku mainitsemistani pelaajista, vaikka juuri nyt ei vielä olekkaan.
1-sarjan tilastojen tulkinta ei ole noin suoraviivaista varsinkin kun Nikkinen ei ole pelannut täysiä pelejä/eriä. Pääasiassa 5p/erä kaveri 1-sarjaan, jonka pistetehtailua rajoitti lähinnä Luka Marttilan vahvuus toisena yleispelaajana.

Otettiin joukkueeseen todennäköisemmin 3. hakkuriksi (listattu yleispelaaja/hakkuri). Sillä paikalla viimekesänkin perusteella jo kovakin haastaja Nikulalle.

Valinnat taidettiin nyt tehdä aiemmin Banksin mainitsemalla ideologialla: maajoukkuekokemusta omaavat kaverit pelaavat. Muunmuassa Hänninen on mielestäni Ronkaista parempi/lupaavampi pelaaja. Ronkaisella kuitenkin pelikokemusta löytyy arvokisoistakin ja pelaa ulkomailla toista kautta ammattilaisena.
 
Viestejä
524
Ehkä pitäisi pystyä pikkuisen nostella sitä palloa edes 1-sarjassa puhumattakaan liigassa tai kansainvälisissä peleissä no onhan se aika pitkä poika ...
 
Viestejä
5,688
1-sarjan tilastojen tulkinta ei ole noin suoraviivaista varsinkin kun Nikkinen ei ole pelannut täysiä pelejä/eriä. Pääasiassa 5p/erä kaveri 1-sarjaan, jonka pistetehtailua rajoitti lähinnä Luka Marttilan vahvuus toisena yleispelaajana.

Otettiin joukkueeseen todennäköisemmin 3. hakkuriksi (listattu yleispelaaja/hakkuri). Sillä paikalla viimekesänkin perusteella jo kovakin haastaja Nikulalle.

Valinnat taidettiin nyt tehdä aiemmin Banksin mainitsemalla ideologialla: maajoukkuekokemusta omaavat kaverit pelaavat. Muunmuassa Hänninen on mielestäni Ronkaista parempi/lupaavampi pelaaja. Ronkaisella kuitenkin pelikokemusta löytyy arvokisoistakin ja pelaa ulkomailla toista kautta ammattilaisena.

No, jos otettiin kolmanneksi hakkuriksi, niin eikö tuohon rooliin olisi ollut kovempia? Tulkinta ei varmasti niin suoraviivaista kun tuossa sanoin.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
774

Sakari Mäkinen
Minä: Periksantamaton joukkuepelaaja Kiikasta.
Tuon Veljeksiin periksiantamattomuutta, B-luokan huumoria ja välttämätöntä vastapainoa Eemin keikyäläisyydelle.
Terveiset faneille: Tehdään yhdessä kaikkemme koronaa vastaan, että syyskuussa saadaan katsomot täyteen Hakametsässä!
”Monipuolinen pelaaja, joka kantanut isoa roolia viime kausilla omissa seurajoukkueissaan. Hyvä syöttäjä.”

Veeti Nikkinen
Minä: Iso kiltti jätti
Tuon Veljeksiin kovaa kättä, periksiantamattomuutta ja intohimoa
Terveiset faneille: Nähdään syksyllä Tampereella!
”Valtava potentiaali. Omaa jo nyt kansainvälisen tason ulottuvuuden hyökkäyksessä ja torjunnassa.”

Antti Ronkainen
Minä: Positiivinen, rehellinen, määrätietoinen
Tuon Veljeksiin taistelutahtoa ja ehkä myös vähän hymyä
Terveiset faneille: Toivotaan että saadaan yleisö katsomoon ja tehdään ikimuistoiset kotikisat!
”Positiivinen ja luotettava pelaaja, joka tekee kaikkensa joukkueensa eteen. Omaa monipuolisen hyökkäysvalikoiman.”

Niklas Seppänen
Minä: Positiivinen, määrätietoinen ja ahkera.
Tuon Veljeksiin kovan työmoraalin kentälle ja rennon meiningin kentän ulkopuolelle.
Terveiset faneille: Kiitos teidän EM-kisat on aina ollut upeat paikasta riippumatta, mutta tehdään yhdessä kotikisoista jotain vieläkin upeampaa ja unohtumatonta
”Kova työntekijä, joka ei pelkää harjoittelua. Nikke on nousemassa parhaimmalle tasolleen loukkaantumisista kärsittyjen vuosien jälkeen.”

Niko Suihkonen
Minä: hauska, sisukas, kunnianhimoinen
Tuon Veljeksiin nuoruuden intoa
Terveiset faneille: Pysykää kaikki terveinä!
´”Niko on mennyt fyysisesti kovasti eteenpäin viime vuosina. Hän lukee hyvin peliä ja on sitä kautta myös erittäin hyvä puolustaja.”
 
Viestejä
323
Itse listasin Nikkisen 3 hakkuriksi leirivahvuuteen. Kovasti on pitkistä YP:sta puutetta; pelasiko Nikkinen Murikoissa YP:nä?
Pari vuotta sitte junnu majussa Matias Sosunoffista yritettiin tehdä YP:tä vähän oli välillä vastaanoton kanssa haasteita.
Ettassa Kuoksa siirsi Matiaksen kakkoshakkuriksi.
 
Viestejä
5,688
Itse listasin Nikkisen 3 hakkuriksi leirivahvuuteen. Kovasti on pitkistä YP:sta puutetta; pelasiko Nikkinen Murikoissa YP:nä?
Pari vuotta sitte junnu majussa Matias Sosunoffista yritettiin tehdä YP:tä vähän oli välillä vastaanoton kanssa haasteita.
Ettassa Kuoksa siirsi Matiaksen kakkoshakkuriksi.

Nikkinen on kait pelannu keskitorjujana, yleispelajaana ja hakkurina. Korjatkaa, jos olen väärässä. No kolme parempaa hakkuria meiltä kyllä löytyy.
 
Viestejä
1,091
Ihan nyt ei Banksia tajua...
Kyllä edelleen olen sitä mieltä, että tällä Ronkaisella ole mitään tekemistä maajoukkueen kanssa. Ei riitä hyökkäystaito eikä vastaanotto näihin karkeloihin. Mutta on pohjoispohjalaisen koulukunnan tuote.
Vaihtoehtona olisi ollut kaveri jolla ei ole juurikaan heikkouksia ja lisäksi vielä taitavakin. Eli osaa käyttää päätään ja syöttö on vähintäänkin samaa tasoa.
Tässä paistaa läpi vahvasti se kuka tämän maajoukkueen valintapuolen hoitaa ja ilmeisesti myös vastaa pääpiirteittäin valmennuksesta. Banksillä ei taida paljon olla näkemystä näiden pelaajien osalta päivän tilanteesta ja kunnosta. Sitten joudutaan tekemään valintoja kokemuksen perusteella eli vaikka olisi istunut pari kautta jonkun eurooppalaisen ammattilaisjoukkueen vaihtopenkillä niin se riittää kisapaikkaan.
Jos meillä olisi B-maajoukkue niin sillä olisi paremmat ypt.
 
Viestejä
5,688
Kyllä edelleen olen sitä mieltä, että tällä Ronkaisella ole mitään tekemistä maajoukkueen kanssa. Ei riitä hyökkäystaito eikä vastaanotto näihin karkeloihin. Mutta on pohjoispohjalaisen koulukunnan tuote.
Vaihtoehtona olisi ollut kaveri jolla ei ole juurikaan heikkouksia ja lisäksi vielä taitavakin. Eli osaa käyttää päätään ja syöttö on vähintäänkin samaa tasoa.
Tässä paistaa läpi vahvasti se kuka tämän maajoukkueen valintapuolen hoitaa ja ilmeisesti myös vastaa pääpiirteittäin valmennuksesta. Banksillä ei taida paljon olla näkemystä näiden pelaajien osalta päivän tilanteesta ja kunnosta. Sitten joudutaan tekemään valintoja kokemuksen perusteella eli vaikka olisi istunut pari kautta jonkun eurooppalaisen ammattilaisjoukkueen vaihtopenkillä niin se riittää kisapaikkaan.
Jos meillä olisi B-maajoukkue niin sillä olisi paremmat ypt.

No keitä sun yleispelaajat ois maajoukkueessa? Ronkainen mielestäni kuuluu mukaan(ainakin leiriryhmään antamaan näyttöjä).
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös