Verkkovirhe

Ärsyttävää

Viestejä
1,766
Noinhan se on. Raatiin valitaan usein esim otteluisännistä edustajia, jotka joko luottavat omaan "asiantuntemuksensa" tai luottavat seuran isäntien. Todellista asiantuntemusta on harvoin matkassa, valitettavasti.

Kyllä ne usein päin männikköä menee - ne valinnat. Mutta mitä tehdä? Jos vakuutusyhtiö on kauden lopussa päättänyt valita jonkun miehen tai naisen, niin minusta aika ok. ?" - Kyllä jos noita piste tai pro -valintoja kauden mittaan runsaasti kertyy, niin lienee jonkinlainen osoitus kuitenkin hyvyydestä? Itse olen kyllä usein vähän suu ammollaan ihmetellyt kyllä vieras- ja jopa kotijoukkueeni valintoja.
Jos joku nyt vielä kertaisi, mitä nuo palkinnot ovat keväällä, oliko se Lähitapsa muutamia tonneja,vai?, mutta entäs kauden Libero? Pistetilaston voittaja? - Joka tapauksessa voitosta jokainen joukkue ja tietysti pelaaja tappelee - olkoon edelleenkin niin!
 
Viestejä
4,771
Ärsyttää
kun rummut paukkuu, torvet soi!
kaveri peittää ettei kaveria nää!
kävikö vai ei
kuuluttaja huutaa, fanit huutaa
jos ei tykkää, sitten ei
Ärsyttää,
mutta silti toivon kaikille lentopallofaneille hyvää uutta vuotta!
Kaikenlaisia "ärsytyksiä" sitä otteluissa onkin.🙄. Mutta onneksi näistä kaikista hallin älämölöistä ja kentällä kaverien peittämisestä huolimatta lentopalloa vielä sentään pelataan meidän iloksemme. Koitetaan kestää ja nautitaan kevätpuolen peleistä täysin siemauksin. Iloisia elämyksiä lentiskatsomoissa vuodelle 2020 kaikille tasapuolisesti
 
Viestejä
418
Kaikenlaisia "ärsytyksiä" sitä otteluissa onkin.🙄. Mutta onneksi näistä kaikista hallin älämölöistä ja kentällä kaverien peittämisestä huolimatta lentopalloa vielä sentään pelataan meidän iloksemme. Koitetaan kestää ja nautitaan kevätpuolen peleistä täysin siemauksin. Iloisia elämyksiä lentiskatsomoissa vuodelle 2020 kaikille tasapuolisesti
Näin on - kaiken se kestää ...
 
Viestejä
465
Olipa eilen kakkossarjan pälkäne-vilppula pelissä ihan pceestä rumpaliukko joka parhaansa mukaan häiritsi vastustajaa.Huhu puheen mukaan oli jopa poistettu edellisenä päivänä vampula-kangasala pelistä?
 
Viestejä
185
Olipa eilen kakkossarjan pälkäne-vilppula pelissä ihan pceestä rumpaliukko joka parhaansa mukaan häiritsi vastustajaa.Huhu puheen mukaan oli jopa poistettu edellisenä päivänä vampula-kangasala pelistä?
Mahtoi tulla rumpalipoika naapuripitäjistä. Herran touhu Lp Kangasalan peleissä on enemmän kiusantekoa kuin kannustusta. Kangasalla laitettu onneksi nurkkaan häpeämään, ettei tuosta suuremmin kärsi kuin viereinen rajatuomari
 
Viestejä
465
Mahtoi tulla rumpalipoika naapuripitäjistä. Herran touhu Lp Kangasalan peleissä on enemmän kiusantekoa kuin kannustusta. Kangasalla laitettu onneksi nurkkaan häpeämään, ettei tuosta suuremmin kärsi kuin viereinen rajatuomari
Kyllä varmaan sama hemmo kyseessä ainakin verkkatakissa LP Kangasala logo selässä että ihan hyvää mainosta kyseiselle seuralle.
 
Viestejä
10,870
Tekstiteeveen Miesten Mestaruusliigan sarjataulukko oli ennen Hurmos vs. Tiikerit pelin päättymistä sekaisin kuin käkeen sekaantunut kaappikello.
 
Viestejä
1,500

Liitteet

  • Screenshot_20200115_070331.jpg
    Screenshot_20200115_070331.jpg
    180.6 KB · kertaa luettu: 793
Viestejä
1,518
Ärsyttää kun korsolaiset ja savolaiset tappelee. Välistä joku sivaltaa vammalasta..... joskus....
Samanlaista paskanjauhantaa käytiin aikanaan tiikereistä.
Ei kiva silloin, ei tänäänkään.
Eniten ihmettelen, että tappeluun tuntuvat osallistuvan palstan arvokkaimpina pitämäni lentisfanit!
Itse olen kyllä juttuja lueskellut ja monesti olisi ollut aihetta kommentoida, mutta mitä sitä sekaantumaan.
Alan olla Anan kannalla tämän sivuston tilasta. Ei kiva!
 
Viestejä
3,493
Ärsyttää kun korsolaiset ja savolaiset tappelee. Välistä joku sivaltaa vammalasta..... joskus....
Samanlaista paskanjauhantaa käytiin aikanaan tiikereistä.
Ei kiva silloin, ei tänäänkään.
Eniten ihmettelen, että tappeluun tuntuvat osallistuvan palstan arvokkaimpina pitämäni lentisfanit!
Itse olen kyllä juttuja lueskellut ja monesti olisi ollut aihetta kommentoida, mutta mitä sitä sekaantumaan.
Alan olla Anan kannalla tämän sivuston tilasta. Ei kiva!
Just avasin uuden ketjun näille hauskuuttajille, jospa lentopallokeskustelut saa jatkossa pysyä keskusteluina.. ;)
 
Viestejä
10,870
Ärsyttää kun korsolaiset ja savolaiset tappelee. Välistä joku sivaltaa vammalasta..... joskus....
Samanlaista paskanjauhantaa käytiin aikanaan tiikereistä.
Ei kiva silloin, ei tänäänkään.
Eniten ihmettelen, että tappeluun tuntuvat osallistuvan palstan arvokkaimpina pitämäni lentisfanit!
Itse olen kyllä juttuja lueskellut ja monesti olisi ollut aihetta kommentoida, mutta mitä sitä sekaantumaan.
Alan olla Anan kannalla tämän sivuston tilasta. Ei kiva!

Mikko, paras tapa käydä asiallisia ja järkeviä keskusteluja, on vain rohkeasti itse osallistua niihin. Tänään on Tiikerit Savo Volleyn vieraana. Ei mikään estä spekuloimista tuon ottelun ympärillä. Kyllä aiheita varmaan riittää.
 
Viestejä
1,500
Just avasin uuden ketjun näille hauskuuttajille, jospa lentopallokeskustelut saa jatkossa pysyä keskusteluina.. ;)
Sawolaesen väärässä sarjassa pelaavaan yhteen joukkueseen ja sen pelaajiin henkilökohtaisesti kohdistuvista haukuista ja arvosteluista sarjan ensimmäisen kierroksen perusteella tämä keskustelu sikisi. Bumerangi saattaa joskus palata heittäjälleen, jos osumatarkkuus on väärän sarjan tasoa. 🤔
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,766
Ärsyttää kun korsolaiset ja savolaiset tappelee. Välistä joku sivaltaa vammalasta..... joskus....
Samanlaista paskanjauhantaa käytiin aikanaan tiikereistä.
Ei kiva silloin, ei tänäänkään.
Eniten ihmettelen, että tappeluun tuntuvat osallistuvan palstan arvokkaimpina pitämäni lentisfanit!
Itse olen kyllä juttuja lueskellut ja monesti olisi ollut aihetta kommentoida, mutta mitä sitä sekaantumaan.
Alan olla Anan kannalla tämän sivuston tilasta. Ei kiva!

Samaa mieltä Mikko! Kirjoittamisen tila on jo joillain ajoittain aallon pohjassa. Joku jopa heitti toista "rakkikoiramaisuudella" taannoin. Minulle sellainen syyte olisi yhtä kuin aihe ja syy herjausuyytteeseen.
 
Viestejä
3,493
Sawolaesen väärässä sarjassa pelaavaan yhteen joukkueseen ja sen pelaajiin henkilökohtaisesti kohdistuvista haukuista ja arvosteluista sarjan ensimmäisen kierroksen perusteella tämä keskustelu sikisi. Bumerangi saattaa joskus palata heittäjälleen, jos osumatarkkuus on väärän sarjan tasoa. 🤔
Tulokset kertoo että Ankat oli Carmodyn tuloon asti eri tason joukkue, sen jälkeen kommentoin Ducks ketjussa ihan eri tavalla mutta totuus ilmeisesti oli jo mennyt niin ihon alle parille ettei niitä nähty..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös